Alla inlägg den 20 mars 2015

Av Kim Martin - 20 mars 2015 23:58

Hör är en länk till dom som missade vardagspuls igår!:)

http://www.tv4play.se/program/vardagspuls?video_id=3099076

Jag fattade ingenting idag då alla började lägga ut bilder på olika strumpor. Dom flesta av mina är vita men jag hittade tillslut några färgade :) klart jag också ska vara med på detta och stötta att det ok att vara annorlunda!:)

https://Instagram.com/p/0c7G1lKe23/

Idag var det först firande på gränden vilket är en galleria i Linköping. Precis som förra året fick vi gå upp på en scen och bli presenterade. Vi skrev några autografer och minglade runt innan vi tog oss vidare till konsert och kongress för middag med kommunen. En mycket trevlig tillställning och samtidigt ett slut för denna säsongen! En grymt härlig grupp. Är inte så ledsen för jag vet att jag kommer att träffa eller i alla fall hålla kontakten med dom flesta. Det blev en tidig natt eftersom jag åker iväg med landslaget imorgon och Jay är sjuk. Ännu en bra dag!

Ovido - Quiz & Flashcards