Alla inlägg under april 2015

Av Kim Martin - 3 april 2015 20:03

innan vm låg vi på läger i Trelleborg! Riktigt bra och väldigt bra service. Vi bodde på dannegården som hade världens godaste mat. Matkoma varje dag :) under den tiden försökte vi klara av alla långa möten, media med mera. Vi skulle helt enkelt vara så förberedda inför vm som möjligt. Mitt i veckan hade vi en landskamp mot finalnd som de lyckades vinna med 2-0. Jag stod första halvan i matchen och det kändes relativt bra. Det var länge oklart om jag skulle vara med på vm pga min höft men tillslut fick jag reda på att jag fick vara med. Ett vm som kanske är mitt sista!! Ett stort tack till alla som jobbade kring oss i Trelleborg samt dom på dannegården!! Ett Perfekt vm läger!

Av Kim Martin - 2 april 2015 18:13

äntligen får vi använda sociala medier igen. De närmsta dagarna kommer jag att uppdatera er på vad som har hänt under vm lägret Samt vm. Vi kom till Malmö och blev nog väldigt överraskade över hur proffsigt och seriöst allt var. Sånt här händer oftast bara på os eller i vm över andra sidan pölen. Affischer överallt, vm bilar som körde oss runt och funktionärer som verkligen såg oss som elit idrottare. Jag kommer att kunna säga detta om och om igen för jag blev imponerade för varje dag som gick. Självklart våran egna vm låt av mahan moin gjorde det hela ännu bättre. Jag har inte koll på alla som har varit med och hjälpt till men jag vet att jenny damgaard har gjort ett jätte jobb. Efter en liten uppvisning och introduktion av alla spelare på mobilia så åkte vi till Trelleborg där vi hade vårt vm läger. Alltid på våra första dagar tillsammans så blir det mest att komma till rätta. Träffa alla, fixa med utrustning och bo in oss. Känns alltid lite speciellt att få träffa alla som man har tävlat emot några veckor innan...mer kommer imorgon :)

Skapa flashcards