Alla inlägg under maj 2015

Av Kim Martin - 18 maj 2015 21:59

Hockey på morgonen och kvällen slutade med en god middag i Vadstena! Tyvärr blev kvällen tidig då jag hela dagen har känt mig krasslig. Men jag kan konstatera att jag har grymma medarbetare :)

Av Kim Martin - 17 maj 2015 21:30

I Think Bauer has been missing me!! Only a few pics from today :)

Maybe someone in the family will be happy after today. I guess I am a little part Canadien so gotta cheer for the red and white.

After a couple of days w hockey 24/7 and kept it going w a private session today.

Tomorrow a normal is starting again. It's gonna be fun to see all my coworkers again :)

Av Kim Martin - 16 maj 2015 21:15

Efter några kanon dagar iväg på russinläger så kom Jag äntligen hem till mina grabbar. Bauer hade undrat vart jag va:)

Som jag inte hade nog med 24/7 hockey då jag var iväg?! VM och NHL. Ser ut som att Ryssland vinner!

Är så trött så det blir nog en tidig kväll :) huvudet har gått på högvarv i några dagar nu!

Av Kim Martin - 15 maj 2015 22:00

Linkan visar upp våra gamla landslags T-shirts :)

Tema målskytte idag!

Bästa Holst levererar fredags mys:)

Ytterligare ett steg i taggnings utbildning. Än så länge går det bra!;)

Av Kim Martin - 14 maj 2015 23:20

Idag var det först istester på schemat. Riktigt tuft test där syran sprutar ur öronen!!

Holst fixade ledar fika så vi håller oss ifrån havre bollarna:)

Ytterligare en sjukt inspirerande och lärorik dag!

Någon som kan sin kub :)

Fick tagga en match för första gången och det kändes rätt så bra! Definitivt inte färdig lärd :)

Hann se sista 12 minutrarna i tre kronors match. Vilken upphämtning dom gör men antar att jag får stötta Jay i resterande VM!!

Av Kim Martin - 13 maj 2015 22:26

Vilken ledarstab på russin lägret!! Grymt roligt att träffa alla igen och framförallt att kunna förmedla alla sina kunskaper under dessa år. Hungriga hockey tjejer som tar åt sig och krigar på!

Bauer var lagom trött idag på jobbet!:) jag är också redo för sängen efter en lång dag av att titta på och hjälpa till då tjejerna körde tester samt teori och ispass!:) väldigt lärorikt för mig också!

Av Kim Martin - 12 maj 2015 23:13

Nu ligger jag i sängen hemma i mitt barndoms rum och har haft en väldigt bra dag men också fått veta att jag måste börja träna lite mer igen. Inte för att jag har blivit större :) utan för att mina skavanker har blivit värre! Jag tyckte att det var jätte konstigt att jag hade så ont i höften då jag var i Italien och inte tränade något. Men tydligen så måste jag träna lite mer styrka för att ta hand om höft och alla andra skavanker. Räcker inte bara med att golfa, ta Bauer på promenader och jogga. Så imorgon då jag åker och är målvaktstränare för u18 på deras läger i Norrtälje så får jag passa på att träna lite också.

Jag hade ett väldigt bra möte imorse. Det ska bli intressant och se vad som händer. På kvällen hade jag middag med gänget! Alltid lika roligt att träffa dom :) ska försöka komma till Sthlm lite oftare!! Bra avslutning på Ryssland - Finland och vilka räddningar mv bjöd på. Nu gäller det för Sverige att ladda inför mötet mot Ryssland. Kommer nog bli en riktig rysare!

Va och hälsade på mamma på jobbet idag och fick denna fina teckning av en av barnen.

Sicka ny modeheter man får testa på här i storstaden. Jag skulle gå och betala parkering men så fanns det ingen betalstation utan det fanns bara en skylt som sa att ladda ner app och följa instruktioner. Smart och smidigt tycker jag:)

Av Kim Martin - 11 maj 2015 20:31

Vill du köpa en puck, med eller utan signatur? Så hör av er till mig!:) kostar 60kr + frakt.

Fanns med i tidningen hockey denna månaden. Gör också lite reklam för min gamla kompanjon i landslaget, Erika Grahm :)

Va och hälsade på dessa tjejer i vikingstad idag. Körde lite fys med dom och pratade. Blev en massa frågor tillslut!:)

Ovido - Quiz & Flashcards