Alla inlägg under juni 2015

Av Kim Martin - 21 juni 2015 21:53

What a great weekend we had at Åland. Even though the weather was typical midsummer weather (rain) the time flew by. At least we got a lot of sun today!

This is the guest house where jay, i and Bauer lived in.

Here is the main house

Bauer had a great time..he ate a lot of grass..

Saw fish for the first time :)...

And relaxed!

Av Kim Martin - 18 juni 2015 14:34

Med regnet fallandes och solen utom synhåll så rör vi oss till Åland för midsommar firande. Hur kommer det sig att varenda midsommar ska det regna?:) men skönt ska det bli att komma till landet och ta det lugnt! Kommer inte kunna blogga under helgen men lovar att komma med en massa bilder sen:)

Kul att se att så många spelare vill komma till riksserien och spela. Tror ligan kan bli riktigt bra i år!!

Trevlig midsommar till er alla!! Hoppas solen tittar fram lite :)

Av Kim Martin - 15 juni 2015 20:27

Är detta verkligen sant för då är det ju jätte läskigt. Hur många gånger lämnar man inte laddaren sådär?!

Lite bilder från igår :)

Idag fick jag vara med på Lhc clinic. De flesta målvakterna var från Lhc men också några från annat håll. 2 is pass, jag fick hålla i fysen och sen ett teori pass. Kul och lärorikt för min del också!:)

Av Kim Martin - 14 juni 2015 16:47

Danijela vann mästarnas mästare, Michelle vann gladiatorerna och nu...

Är mille och Anna på första sidan i Sportbladet!:) detta är ju helt fantastiskt för damhockey! Jätte roligt att se:)

Tack snälla för det fina armbandet igår. En väldigt fin brudtärna present.

Igår var det fullt upp med att vara brudtärna och toastmaster. Idag fortsatte snacket på youth Olympic camp i Malmö, då jag avslutade deras helg med att prata lite på scen.
Väldigt bra projekt från Sveriges olympiska kommitté sida!

Sitter nu på tåget hem och känner att helgen bara försvann men samtidigt har den varit helt fantastisk! Blir nog en väldigt lugn kväll då jag kommer tillbaka till Linköping.

Av Kim Martin - 14 juni 2015 02:47

Blir bara bilder för att beskriva denna dag!:)

Grymma tjejer som hjälpte till!:) guldvärda!!!

Av Kim Martin - 12 juni 2015 23:33

Lite jobb innan vi åkte och firade våra tvillingar :) Kommer verkligen att sakna er!! Ni är ju för söta!!

Nu gör jag kanske er besvikna men jag kommer inte att vara orange imorgon :) jag vågade helt enkelt inte. Så jag får se ut som jag gör haha.

Avslutade kvällen med middag på Legends men några som ska vara med på bröllopet imorgon. Jätte roligt att få träffa alla. Kommer att bli en känslosam och rolig dag imorgon!

Av Kim Martin - 10 juni 2015 19:23

Vi hade det bra på marknadsmötet idag:)

Skulle till frisören idag för att kolla mitt hår innan lördagens bröllop. Det är sjukt att det är så snart :) mille och Anna gifter sig och det kommer att bli så konstigt att inte säga Andersson längre!! Passade på att shoppa men det var så mycket folk att jag inte orkade testat. Brukar bli så:) får se om jag får lämna tillbaka allt! Såg en massa fint som jag vill köpa till huset. Bland annat den på bilden ovan. Längtar!!!

Av Kim Martin - 9 juni 2015 19:53

Det här gillar jag!! Gamla bajare :) roligt att se riktigt bra tränare gå in i riksserien. Sde kommer bli vältränade. Kommer aldrig glömma Krister Falks hårda fyspass!! :) Detta hade jag aldrig trott!

http://www.hockeysverige.se/2015/06/09/tidigare-allsvensk-tranare-tar-over-damlag-i-riksserien/

Ovido - Quiz & Flashcards