Alla inlägg under augusti 2015

Av Kim Martin - 8 augusti 2015 23:35

Its been a good day at the rink. First I had a private lesson with Vendela. She wanted to get some ice time before she moves to the states and college life :) I am gonna miss her. After that I had a session with 6 other goalies. First ice and after that some off ice. Really fun to work with them all!! When we were done we fixed a little more in our renovated looker room :) it turned out really good! A big thank you to Mattias Wilzen.

So after a long day at the rink we deserved a relaxing night!:)

Hur coolt som helst att Sara Grahn fick träna med Brynäs a lag häromdagen!! ????

Av Kim Martin - 7 augusti 2015 22:12

Heldagar på hallen blir det i alla fall!:) jobb på kontoret på morgonen, privat lektion på eftermiddagen och träning med damerna på kvällen!:) men låter helt ok då man älskar hockey!

Shit va Sjöström briljerar i bassängen. Den människan slutar aldrig att förvåna. Kommer hon någonsin att sluta så världsrekord. Hur grym som helst!!

Nu är det dags för pitch perfekt 2!:)

Av Kim Martin - 6 augusti 2015 21:36

I 2 dagar nu har jag hjälpt till som utespelare på damernas träningar:) sjukt kul har det varit och jag har väl i alla fall inte gjort bort mig haha. Några är iväg med landslag och vissa har inte kommit till Sverige än. Kanske ska förhandla med mig själv :) kul att se stämningen i laget och att alla har kommit till rätta!

På golfrundan under dagen kan jag väl säga att jag inte glänste. Jag gillar inte alls södra på labderyd. Ska vara lättare så man får färre slag men är svårare tycker jag. På söndag är det norra som gäller!:)

Av Kim Martin - 3 augusti 2015 21:29

Första ispasset tillsammans med herrarna och juniorerna. Kul att se alla på is igen, dock saknas det några men i slutet på augusti är alla samlade.

Hg femman! Grymt roligt och bra att Linköping anordnar hockey gymnasium för tjejer. Jag är väldigt stolt för deras satsning mot damhockey!

Lite autografskrivning efter passet:)

Av Kim Martin - 2 augusti 2015 20:47

A long day at the rink! Started the morning with a goalie lesson, and after that meeting with the new school hockey girls and the womens team. The season has finally Started and I am excited to see what this years team can accomplish. We started off with some fitness testing and tomorrow we have our first ice session. At night jay and I played some hockey!:)

Av Kim Martin - 1 augusti 2015 20:39

Ett stort tack till Lysingsbadet för detta år av Swedish floorball open! Det är verkligen super fint där så det kan jag rekommendera. Jag ska absolut åka dit personligen någon gång. 


   


Efter turneringen fick jag lägga lite straffar. Det måste vara grymt svårt att vara målvakt då de drar i sidled. Jag satte några straffar i alla fall :)



   


Vi lyckades inte gå hela vägen hahah men vi hade roligt i alla fall :) Härligt gäng, bra boende och en rolig turnering. 



 

Skapa flashcards