Alla inlägg den 10 september 2015

Av Kim Martin - 10 september 2015 20:54

Man blir så rörd när man får höra sånt här. Folk frågar fortfarande mig om jag tycker att det känns konstigt att inte spela men Jag gör faktiskt inte det. Jag är nästan mer på hallen än innan haha men samtidigt hinner jag med sånt som jag gör idag och imorgon. Är i Göteborg på den coolaste arenan någonsin. Fler bilder kommer nog imorgon!:)

http://www.svt.se/sport/ishockey/lhc-utan-legendar-men-med-ny-varldsstjarna

Ser ut som pucken ligger i handsken men blicken vet jag inte vart den är:)

Idag fick vi ett nyförvärv från Kanada :) Shannon stewart!

Fick träffa kära leonie och Nathalie idag! Vi hade det jätte mysigt och jag och leonie spelade lite hockey. Denna klubban gav jag till henne då vi föddes. Får se vad hon blir då hon blir stor :) snart ska hon börja åka skridskor i alla fall!:)

Ovido - Quiz & Flashcards