Alla inlägg under oktober 2015

Av Kim Martin - 2 oktober 2015 22:13

Va I Nyköping och tittade på regions turnering idag. Roligt att se och följa så många talanger!:)

Jay har äntligen hunnit fixa mina nya inlines med marsblade! Längtar till att få testa dom:) ett stort tack till mille också :)

Jay var grymt snygg på jobbet idag ?

Av Kim Martin - 1 oktober 2015 21:03

Igår firade vi Denise för hennes 201a match i LHC tröjan...

Och idag var det Milles tur. Innan LHC matchen så fick hon äntligen sitt pris som Årets hockey tjej. Det var hon verkligen värd!! Så stolt :)

Idag cyklade jag hem för första gången från hallen och det gick bra. Tusan var fort jag cyklade. Gillar inte mörker :) tog ca 20 min så det var inte så farligt! Sjukt svettig var jag då jag kom hem haha

Idag fick vi även våra nya armband!!

Skapa flashcards