Alla inlägg den 18 februari 2013

Av Kim Martin - 18 februari 2013 19:58

När 4 av oss klev in på rummet i lördags kväll så såg vi bara 2 sängar och tänkte, hur har det tänkt nu? Men sen så hittade vi detta som vi kunde fälla ut :) as smart, men det kändes som vi åkte Finlands färja haha! Idag var jag uppe hyfsat tidigt för att gå och lögga sig sent. 9.10 hade jag is med killarna på sportlovs hockeyn som LHC nu anordnar då barnen har lov. Jätte duktig och söta är dom, men det kan ju verkligen inte stå still. Först träning så skrek killarna efter puckar och när tränaren slängde ut puckarna blev det en hönsgård på isen haha. Jag hoppade genast in i båset tills kaoset var klart :) Jag hjälpte 2 grupper idag och det har båda 2 is pass var. Men på eftermiddagen hann jag bara vara med lite eftersom jag hjälper till då 98orna tränar. När den var klar så hade jag träning själv. En heldag på ishallen så att säga haha :)!


When 4 of us walked into the room at the hotel Saturday night we didnt know where everyone were gonna sleep, cuz there were only 2 beds. But then we found this :) Really smart, but it felt like we were on the ferry from Finland to Sweden haha! I have been working at a hockey school today. LHC is having a hockey school Monday - Thursday because the kids have a break from school. They are really good, and cute, but they cant stand still!! First px the kids wanted the pucks, so the coach threw them out and they went crazy! I went to the bench and waited there until they chaos was over :) I am helping 2 groups, and they each have 2 ice sessions. But in the after noon I had to leave earlier cuz I had to be at the 98s px. When that was done, it was time for me to px. So  I have been at the rink all day haha :)


 

Skapa flashcards