Alla inlägg under februari 2014

Av Kim Martin - 28 februari 2014 21:13

Ja idag var d min födelsedag! Hela 28 år har jag blivit. Gud va tiden går fort.
Jag har haft en toppen dag och kvällen avslutas med sushi och film.

Its My bday today!! Turning 28, Holy smokes time is flying by. I have had a great bday and now we are gonna eat sushi and watch a movie.

Det här var liksom 12 år sedan?! Typ då våran yngsta spelare föddes haha kära nån!!

This was 12 years ago?! Almost when our youngest player was Born. Jesus!!

Av Kim Martin - 27 februari 2014 21:12

Efter att ha följt regler med bloggning och social media under OS så får jag äntligen blogga igen :) Jätte roligt att så många har börjat läsa min blogg, hoppas den fortfarande är intressan, då jag börjar skriva igen ;) 


Här kommer en massa bilder ifrån OS!!

     

Match klädsel! what we wore to the games


 

Kollade curling damernas semifinal! Whatched the womens semifinal!


 

Bästa trion!! Valle gjorde det super bra under OS och Grahn kirgade på som tusan och var en grym lag kompis. Små marginaler skiljer oss tre. Men det som känns så bra är att vi stöttar varandra och har roligt ihop!   


The best trio!! Valle did awesome and Grahn was working really hard and was a great teammate. Any one of us could have been the first goalie. But the best thing is that we support each other and have fun!!

   

Vi var uppe i bergen en dag och såg längdskidor. Jag och Pilla gick så långsamt upp för backen till där vi skulle stå (vi fick ont) så vi missade typ allt :) haha kommer aldrig glömma det!


We went to the mountains one day and had to walk up a hill. Me and Pernilla walked so slow, cuz we were hurting so missed pretty much everything haha! I will never forget!


         

Vårt ena hus! one of our houses!

           

It was a great journey, even though it was a tough end! It was great to see the team grow and become a competitor for the medals. Not that many at home thought we could do it! Even though we ended 4th, people at home stop me on the street and says congrats. Its hard to maybe accept, cuz we, that wanted that medal so bad, feel like we failed. We didnt win a medal but I think we won a lot of hearts, something that can help us in the future. You have to try to see the positive in everything...even though it can be hard sometimes. But I have to say that I am very proud of my team! 


Vilken resa man har fått vara med på, även då sagan inte slutade som vi ville. Men det har varit helt fantastiskt att få se laget växa och bli kandidat till medaljerna. Det var inte så många som trodde på det här hemma. Även då vi slutade 4a så har många kommit fram till mig och sagt grattis. Något som kanske är svårt att acceptera, för vi som var med på OS, och verkligen ville ha den där medaljen, kändes det som att vi misslyckades. Vi kanske inte vann den där medaljen men vi vann många hjärtan. Något som kan hjälpa oss i framtiden. Man får försöka hitta det positiva. Men jag måste säga att jag är super stolt över mitt lag. 


  

Now I am happy to be home w my man and puppy :) Finally Jay got his visa!!


 


Idag är det Leonies födelsedag! världens sötaste tjej tycker faster Kim :)


Today is Leonies birthday! Aunt Kim thins she is the cutest girl in the world :)



Tillslut!!! Glöm inte min Målvakts skola v27, Mån - Tor i Linköping :) Hör av er om ni vill ha mer info!!


Dont forget my goalie camp, week 27, Mon - Thu in Linköping/sweden :) If you want more info let me know!!

Skapa flashcards