Alla inlägg under augusti 2015

Av Kim Martin - 31 augusti 2015 21:52

here is our new home!:) just the downstairs. As you can see everything isn't ready, but getting there:)

Sen är det båda bauers och Milles födelsedag!! Lite ålderskillnad men i sinnet är dom typ de samma haha
Ett stort grattis till er båda!

Av Kim Martin - 30 augusti 2015 00:42

After another day moving and fixing. my heals hurts from walking and standing and my forearms from carrying stuff haha. But now everything is in the apartment and we even had time to go to ikea:) we are waiting for a couch and then we need lights haha, and probably some other stuff. But it's starting to look like a home, and I love it. We met one of our neighbors today and they seem very nice:) I also had time for a private lesson, and It was nice to get away a little. A very productive and good day!!

Av Kim Martin - 29 augusti 2015 01:34

Fy tusan helt slut är jag. Snacka om ett bra fyspass. Nu är klockan 1.30 och det får vara nog med fixande. Men imorgon är det dags igen. Ett stort tack till Ove på Brodyrkonsult för lånet av bil!!

Bauer har varit hur duktig som helst idag:) lite fler bilder kommer imorgon då vi har fått lite ordning. Längtar tills allt nytt kommer!:)

Av Kim Martin - 27 augusti 2015 21:40

Idag var det upptaktsträff och många intressanta intervjuer. Gjorde även klart med några sponsorer så det kändes skönt:) hoppas ni alla vill vara med och stötta LHC dam! På söndag har man chansen att köpa säsongskort på herrarnas chl match.

Ikväll är det sista natten i den gamla lägenheten och imorgon kl 10 får vi nycklarna till den nya. Känns helt underbart och äntligen säger jag bara!

Ett stort tack till alla som har grattat mig till min nya roll :) känns jätte spännande!

Av Kim Martin - 26 augusti 2015 20:40

Ja det var ett tag sen som man spelade över pölen men Gud va jag trivdes och vilken annan hockey kultur. Så uppskattad som man var där var helt otroligt och jag kommer föralltid att minnas den tiden. Många minnen tillsammans med Elin Holmlöv:)

Nu är det bara 2 nätter kvar!:) på fredag blir det ett fyspass med att flytta. Man tror inte att man har så mycket men det inser jag nu att vi har haha!:)

Av Kim Martin - 24 augusti 2015 20:20

Hejdå middag för tvillingarna igår som åker till endicott college på onsdag. Stort men ni kommer saknas!! Lycka till :)

Bauer va trött imorse hahaha

Idag var det sponsor golf på landeryd tillsammans med Handelsbanken. Ett kanon arrangemang med en bra och trevlig grupp. Vi lyckades också med att komma trea:)

Av Kim Martin - 23 augusti 2015 13:57

Snart går flyttlasset. Många kartonger blir det och mer tar vi med oss hem från Sthlm och ännumer finns det att hämta :)

Igår var det bröllopet och så fint det var. Min gamla gymnasie kompis Johanna gifte sig med sin Marcus!

My lovely date :)

Varje gång vi är i Sthlm så väcker Bauer mig tidigt. Så vi la oss på soffan och där tog han upp hela haha. Sen kom Pierre och hälsa på oss och visade oss ett sushi ställe som var riktigt bra!

Av Kim Martin - 21 augusti 2015 21:15

På promenaden hem från jays jobb med Bauer igår så råkade Jag tappa min mobil. Som tur var hade jag försäkring på den så idag fick jag en ny:) vilken tur! Visste inte ens att jag hade en försäkring haha. Ska bli så grymt skönt med helg. Har haft väldigt mycket på jobbet men i helgen ska jag inte tänka på något med jobb att göra. Imorgon går tankarna till Johanna som gifter sig!:) så imorgon går skodan till Sthlm för bröllop!!

Nu är det bara 7 dagar kvar tills flyttar. På fredag smäller det:) Allt har inte kommit än men förhoppningsvis kommer soffan och allt. Sen är det lite mer som vi måste efter att vi har flyttat in. Längtar :)

Skapa flashcards