Alla inlägg under maj 2015

Av Kim Martin - 30 maj 2015 18:24

Fick några snapchats från tjejerna på landslagslägret. Verkar se ut som att de lever:) Saknar dom men samtidigt trivs jag med det nya livet :) önskar att man kunde göra både och. Kör hårt tjejer!

Jag försökte stanna uppe och se NHL men kvällstrött som jag är så gick det såklart inte. Jag får en ny chans i natt. När jag klev imorse så fick kah syn på herrarna :)

Med regn kommer mys, och en hel har det blivit med Milo och Bauer!

Synd att vädret har varit så dåligt annars hade vi gått och sett detta. Kanske imorgon!

Av Kim Martin - 28 maj 2015 21:01

Jaha då får jag hälsa Valle välkommen till pensionärs klubben :) tråkigt att du lämnar isen men det finns alltid ett slut på saker och ting. Däremot hoppas jag att du stannar kvar inom damhockeyn och hjälper till att ta den framåt!

Nu krigar tjejerna åter igen i Norrtälje och än så länge känns det fortfarande ok att inte vara där. Men kriga på tjejer. Jag hejar på er här från soffan!:) saknar jag er! ??

Va med och körde med 04orna idag!:) skönt gäng!

Av Kim Martin - 27 maj 2015 00:01

det är inte varje dag man gör en hole in one men det gjorde jag idag och att man lyckas på en sån här dag :). Ett stort tack till mitt lag och framförallt min caddy Jay!:) ser fram emot att åka till hooksherrgård!! Det har varit en helt fantastiskt dag med härliga människor. Både roligt men också väldigt bra då det samlas in pengar till behövliga ändamål!!

Tar den fina varianten på mitt lag!:)

Kvällen avslutades med middag på konsert och kongress. Grymt god mat och trevligt umgänge!!

Fick hem lite priser då vi vann hela tävlingen samt för närmast hål :)

Av Kim Martin - 24 maj 2015 18:22

Det blev en väldigt bra helg med båda att njuta av lite ledighet men fick också en massa gjort. Tvättstuga, städa hem och bil. Massa promenader med Bauer och många bra filmer. Precis som en helg ska vara! Så himla häftigt att Måns vann Eurovision och vilken dramatik det är i NHL semifinalerna. Nu längtar jag tills vi flyttar. Vi har alldeles för mycket saker för denna lägenheten:)

Bauers första biltvätt :)

Efter en massa skoj så blev han såhär trött :)

Av Kim Martin - 22 maj 2015 21:16

It's time to celebrate!:)

The other day i was announced as the new general manager for the women's team.

We booked our tickets to Canada today. It's gonna be great to see the Hasson fam again!

My camp is full. 49 goalies are coming this summer and I can't wait to meet you all:)

Life is good right now!

Av Kim Martin - 21 maj 2015 21:34

Mycket nytt på jobbet varje dag, men än så länge går det bra.

På kvällen sprang vid blodomloppet och det var verkligen en perfekt kväll för lite löpning. Jag körde loppet i intervaller för att skona mina skador och tro mig det var rätt så skönt att springa!:) Vi var stolta att få springa runt med en av våra största sponsorer stångåstaden!

Jays nya tatuering!!

Av Kim Martin - 20 maj 2015 21:39

För några veckor sen fick jag reda på att Johan, den tidigare sportchefen inte kunde fortsätta pga hälskoskäl. Jag hade inte haft en tanke på att jag skulle ta över rollen som sportchef men det ska bli utmanade men också väldigt spännande och lärorikt.  En stor eloge till Johan och hans jobb! 

  

http://www2.lhc.eu/artikel/66977/



Snart kommer Jay hem med en ny tatuering. Den får ni se imorgons blogginlägg :)

 


Av Kim Martin - 19 maj 2015 19:57

Idag på personal kicoffen fick vi en guidad tur på stan och inte med vilken guide some helst utan med en som vi i damkronorna hade för 10 år sedan innan VM i Linköping. En väldigt intressant man med härlig inlevelse:)

Tänka sig att dessa 2 damer tar studenten snart!:):) Kommer sakna er då ni åker till USA!

Skapa flashcards