Alla inlägg den 8 februari 2013

Av Kim Martin - 8 februari 2013 09:49

Det var en myket trevlig kväll och roligt att vara tillbaka i Malmö. Jag bodde där säsongen 2006 och sen 2010 och spelade med deras killar. En väldigt trevlig stad och bra klubb. Jag blev omhändertagen väldigt bra! Det var mycket som hände runt omkring matchen. Puck maskiner, hockey spel med mera. Precis innan matchen skulle börja så fick jag min ring för 200 landskamper:) sen fick jag även släppa pucken till första tekningen :) efter det såg jag matchen med min bror oh hans fru. Kanske inte den bästa matchen men ändå roligt att vara där. Nu sitter jag återigen på tåget till Linköping! När jag kommer fram är det jobb, träning och se. Antar jag att några av oss har lite mys fredag:)

Yesterday was great. I lived in Malmö season 2006 and 2010. It's a very nice city and the club is great. They took good care of me:) they had a lot of events at the game yesterday. Puck machine, table hockey and etc. right before the game I got a ring for playing 200 games and I also drop the puck for the face off:) after that I watched the game w my brother and his wife. The game wasn't the greatest but it was fun to be there! Now I am on the train again, going back to Linköping. When I get there I have to work, and after that we have px. Tonight I am guessing that some of us are gonna have some cozy Friday:)

Ovido - Quiz & Flashcards