Alla inlägg under juni 2014

Av Kim Martin - 30 juni 2014 18:59

Idag var uppstigning 5.50 för att hinna fixa allt inför lägret. Det var lite pirr i magen men så fort vi kom dit så kändes det bra. Allt går enligt planerna, och förhoppningsvis funkade vår inspelning på livearena. Där kan ni gå in och kolla i efterhand. Eleverna kämpar på och gör det jätte bra. Vi hade 4 olika kameror idag för att försöka få med allt, men vi får se vad som fastnar haha. Vi vill få ihop material så vi kan göra en liten film. Efter jobbet var klart och vi kom hem från hallen så åkte jag och Jay direkt till gymmet. Ingen ide att sätta sig ner för då skulle man känna hur trött man var. Men det kan jag säga nu istället ;) Nej men det har var en toppen dag, tack elever, föräldrar, skyttar, Jay, Vendela och pappa för idag. En ny kanon dag väntas imorgon:)


Dett är bara bilder ifrån min mobil så dom blev inte super men förhoppningsvis blev dom bättre på dom andra kamerorna ;)


                         




Av Kim Martin - 29 juni 2014 17:55

Jag kan stolt presentera hemsidan för kim martin goalie Academy.

http://kimmartinacademy.com

Super roligt och ett jätte tack till Robert holmbom och co :) ni gjorde ett kanon jobb!

The website for kim martin goalie Academy is Finally Done.

http://kimmartinacademy.com

I am very satisfied so a big thank you too Robert holmbom and his crew :)

Denna kommer att se ännu snyggare it på våran nya vita bil, om d nu blir av haha

This Will look even better on our new white car, if we get it haha

Vi var alla ute på en liten golfrunda idag. Sänkte mitt handikapp faktiskt :) kanske inte så svårt då d är så högt haha.

Av Kim Martin - 28 juni 2014 22:10

Idag kom pappa till Linköping för att hjälpa till på kim martin goalie Academy. Men först mys och golf i helgen. Det första vi gjorde var att åka och kolla på bil. På måndag vet vi mer :) sen blev d att handla lite till mv skolan, mat och fixa lite inför nästa veckas läger. Längtar!:) på kvällen kom Vendela på besök och vi gick igenom lite inför veckan då hon ska vara med och hjälpa till. Super roligt! Bra att ha någon som kan visa. Nu blir det ännumera fotboll;)

Av Kim Martin - 27 juni 2014 22:10

Idag fick jag en ny mus, dockstation och tangentbord. Oj Oj Oj :)


Got some new stuff for the office today :)


 

Bauer was a little tired today when we were resting on the couch hahah


 

Va och hämtade lite grejer till Kim Martín Goalie Academy idag :) super bra blev det!! Brodyrkonsult gjorde ett kanon arbete!


Went and picked up som stuff for Kim Martín Goalie Academy :) I think it turned out really good. 


     

Grymma vattenflaskor ifrån Swedbank. Water bottles from one of my sponsors!


 

på kvällen körde jag och Jay företags hockey. Bra konditions pass blev det med bara 8 spelare i varje lag.


At night Jay and I played company hockey. It turned out to be a very good conditioning workout, cuz we were only 8 players in each team. 


 


Idag skulle jag ha haft ettt cykeltest. Gjorde mig redo, och åkte dit...då var det såklart fel dag. Suck! Jobbigt när man är redo, men nu blir det den 10/7 istället. Får ladda tills dess!!


Av Kim Martin - 26 juni 2014 20:07

Sista dagen på lägret idag. Allt känns väldigt bra, och motiverande med något nytt. Tror d kommer att bli kanon! :) lycka till, till alla dom som kom till lägret idag och ska köra tills på söndag!! Kriga på! Längtar dock till att få höra vad ni får göra;) känns riktigt skönt att vara hemma igen, men blir mkt att fixa imorgon. Som tur var är det bara en arbetsdag kvar på denna veckan!

Va på Rbk kontoret idag och hämtade deras gåva till kim martin goalie Academy:) tack snälla!!

Went to the Rbk Office to pick up the gifts that they ate giving away to the kids at My School :)

Såg kenring och hans buss vid nyköpingsbron! Ganska coolt tycker jag:)

Av Kim Martin - 25 juni 2014 22:21

Jag och pilla hade en väldigt clever konversation igår. På kvällen efter en väldigt lång dag så låg vi i sängarna och småtittade på Grekland-Elfenbenskusten i fotbolls vm. Jag börjar med att säga jaha så d är Grekland som är dom vita och Elfenbenskusten är dom gröna. Hade jag fokuserat på matchen lite mer så kanske jag hade lagt märke till att majoriteten av dom gröna var afrikaner :) men i alla fall så pratade vi lite om vart Elfenbenskusten ligger och pilla säger Afrika, plus poäng där men dom tappar hon snabbt då hon frågar om det är em eller vm. Undrar om Elfenbenskusten som ligger i Afrika är med i fotbolls em haha. Gunselito och holst jag tappar inga landskamper med den kommentaren:) Annars har de varit en lång dag med tester på morgonen och sen isträning, teori och match. Testerna kändes faktiskt bra men har ett cykel test kvar som jag ska göra i Linköping på fredag. Nu är det trött mössa så god natt:)

Av Kim Martin - 24 juni 2014 22:23

Jaha imorse hände d en del..jag hörde att d bankade i korridoren på hotellet..trodde d var någon som jobbade. Men sen så blev knackningen riktigt hög så då vaknade jag upp i panik och trodde att jag hade försovit mig. Men kollade på klockan och den var 3.50, så dhade vi inte. Bankningen fortsätter och nu är pilla även vaken. Vi sätter oss upp i sängen och är livrädda. Pilla säger öppna för f.. Inte d kan vara någon farlig. Men d fortsatte att banka så då klev jag upp...öppnade dörren försiktigt och där står Olofsson, oxh då förstod vi precis. På med fyskläderna och ut till lobbyn. Där ifrån skulle vi gå i rask promenad någonstans och vi kom närmare och närmare löparbanan. En jäkla toarulle hade vi också med oss, och jag funderade länge på vad vi skulle ha den till men d visade sig att d var bara en luring som mycket annat. Efter 2h, 1.6 mil, ca 30 varv runt löparbanan så var vi klara!! Tacka gudarna för kroppen kändes som Greta 75. Tillbaka till hotellet för att äta och vi hann sova 1h innan det var dags att gå ner till hallen för 2 is pass och en match. Nu ligger jag här i sängen med jackan fortfarande på haha. En ny dag väntar imorgon så det är dags att man gör sig redo för sängen och morgon dagens utmaningar!

Av Kim Martin - 23 juni 2014 22:41

Då var det dags för landslagsläger igen i Norrtälje. Grymt roligt att få träffa alla igen, nya som gamla :) bra start på lägret med lite teori, is, match och såklart mat, mat, mat haha.

Fick denna bild av en kompis i Malmö!! Missa inte vm i Malmö:) boka redan nu! Vore grymt roligt om vi kunde slå det svenska publik rekordet.

Skapa flashcards