Alla inlägg under april 2015

Av Kim Martin - 30 april 2015 21:23




Privat träning...

Vi skulle gå och titta på brasa men det började regna så gick hem och fick se fyrverkerierna från fönstret. Bauer gillade dom också :)

Nu film och mys!:)

Trevlig Valborg!!

Av Kim Martin - 30 april 2015 07:33

Beställde träningströjor och t-shirt till kim martin goalie academy igår!:) längtar!! 42 anmälda just nu så 6 platser kvar.

Fick reda på mitt nya golf handicap igår, 28 blev det. Kul men nu kommer det bli ännu svårare att sänka sig :)

Idag är det dags för privat träning med kim martin goalie academy. Alltid lika inspirerande att få jobba med målvakter.

Av Kim Martin - 28 april 2015 21:31



Tänkte att jag skulle visa dom nya högtalarna vi fick då  jag betsällde min mobil. Men nu när jag har den nya så är det mycket som ska uppdateras hit och dit så nu har jag inte allt som jag bör ha på telefonen. Hoppas det löser sig :)


Några som har några bra nya tips som man kan göra med iphone 6?:) 


Tack vare  min nya golfvagn så fick jag 25 poäng på 9 hål idag. Så en väldigt bra runda för min del!! Äntligen. 


Idag började budgivningen på båda lägenheterna vi var och tittade på igår och vi leder i ena än så länge. Så håll tummar och tår :)





Av Kim Martin - 27 april 2015 21:12

Dags att beställa tröjor till årets upplaga av kim martin goalie Academy. Finns 6 platser kvar!:)

Idag var vi och kollade på 2 lägenheter. Vi tyckte om båda så imorgon får vi se hur det går på budgivningen. Det är så roligt när man träffar folk på visningen och så tänker man hoppas dom inte gillar det haha. Förhoppningsvis är det inte allt för många som vill ha dom :)

Av Kim Martin - 26 april 2015 20:01

After complaining that My body hurts so Much after every round of golf, Jay went And got me this. You are the second best babe ??

Jay was excited to skateboard today but Bauer wasn't as excited :)

We went and looked at an apartment today. It was nice and we are definitely interested! But we are Also gonna go and look at 2 more tomorrow.

Av Kim Martin - 25 april 2015 21:10

Denna helgen är sista kursen för att bli legitimerad målvakts tränare. Kursen är träningslära 1 och är i Linköping. Väldig intressant men samtidigt svårt att koncentrera sig så länge:) sen kommer jag nog att få träningsvärk från praktiken hahaha. Det är hemskt att man förlorar allt så snabbt. Snacka om färskvara!!

Vi var även hundvakter åt milo. Roligt hur alla franska är så lika till sättet!:):)

Av Kim Martin - 24 april 2015 23:38

Vi hade fredags popcorn på jobbet idag:):)

Sen blev det golf med bästa tvillingarna. Idag följde också rebecca med och tog hand om Bauer. Om inte nog med det så blev vi bjudna på super god middag. Vilken fredag!:)

Längtar till lägenhets visning på söndag och måndag!:) hoppas vi hittar något bra denna gången!

Av Kim Martin - 23 april 2015 19:36



Jay and I bought new phones today and started a family plan :) Jay got his today but mine is coming on monday. Exciting!! we also got a free stereo!



 


The weather here in Sweden is great, feels like summer. Yesterday we had +20. 


 


Todays dinner. Home made soup and greek salad. 


 

Skapa flashcards