Alla inlägg under januari 2014

Av Kim Martin - 31 januari 2014 19:35

Äntligen har Jay bokat sin biljett hem till Sverige. Han landar den 21a, samma dag som vi kommer hem från sochi. Ska bli så himla roligt att se honom och äntligen kan vi vara en familj igen :)

Detta blir mitt sista inlägg inför os!! Hörs efter :):)

Jay has finally booked his trip back to Sweden. He arrives the same day as we get back from Sochi!! It's gonna be awesome to see him and I can't wait to be a family again:)

This is my last post before Olympics!!
Write after :):)

Av Kim Martin - 30 januari 2014 21:38

Nu är det klart att jag ska ha en målvakts skola i Linköping v 27!! Mån - tor, morgon till lunch! Håller på att klura lite på namn och så :) men är det någon som är intresserad så hör av er :):)

Effer is imorse med damkronorna så ligger jag nu på soffan hemma hos mamma och pappa:):) skönt att ta d lite lungt i några dagar innan vi åker till Ryssland på måndag!! Jag skriver bara bloggen under helgen sen tar jag uppehåll under os. Så passa på att läsa ;)

Now its for sure that I am gonna have a goalie camp this summer in Linköping week 27! Monday-thursday, morning to lunch!! I am still thinking about a Name and other stuff :) but if Someone is interested, just let me know:)

Had ice w the National team this morning, but i am now laying on the couch at mom and dad! Its nice to have a couple of days of to recicer vefore we leave for russia on Monday :) i Wont write the blog during he Olympics so enjoy the last couple of days ;)

Arlanda --> ritorp --> förbundet

Blev sist kvar :)

Last one on the bus :)

Bauer har d super bra!! Tack alla som hjälper till :):)

Bauer is having a great time!! Thanks to everyone thats helping out:):)

Av Kim Martin - 29 januari 2014 21:24

Is imorse sen kom katta Timglas och höll ett jätte bra informations möte om hur domare tänker mm. Massa bra saker och nu fattar man mer. Faktiskt!! Sen hade vi en intern match och middag. Nu ligger jag i sängen på hotellet och är trött!! Snart paradise hotel och sen god natt :)

Min nya os mask om jag får den i tid :)

My new helmet if i Get it in time :)

Tack till sportcentret i Norrtälje för vår 3 rätters ikväll!!!

Av Kim Martin - 28 januari 2014 19:48

Igår fixk vi veta att Jay har äntligen fått sitt visum :):) jag är så himla glad och lättad!!

Bauer har varit och åkt pulka :):)

Jays new design!! If you want it let me know or message Jay hasson on Facebook!! I think it looks awesome even though it's the wrong team ;)

Fick testa game ready efter träning. En apparat som kyler ner benet och trycker och lättar. Jätte skön och bra!!

Tried a machine called game ready after px today. Compression and ice at the same time!! Really good!

Av Kim Martin - 27 januari 2014 20:58

Efter en knä kontroll imorse så fick jag äntligen gå på is idag!! Så himla skönt och kul!! Sen hade vi många möten om os, os kläder mm. Rikigt skönt att få lägga sig på sängen igen efter en lång men mycket bra dag!! Förhoppningsvis hinner daveart med min mask inför os. Lägger upp så fort jag kan!!:) vet inte än om jag kommer att blogga under os. Det är några regler krig d som gör att d blir lite krångligare, men ger er besked innan jag åker!!

[Bild]

Av Kim Martin - 26 januari 2014 15:29

Hade en super kväll med familjen igår. Jätte roligt att dom kom!!:):) igår vann vi över Leksand 8-2 och idag blev d 6-3 mot Sundsvall. Fortfarande vila så får se vad dom säger idag!! Ska snart hämta upp tjejerna och sen tar vi tåget till Sthlm för läger med landslaget till på tor och sen har vi ledigt över helgen, och åker på måndag till sochi!!

Lekte med Bauer igår och råkade kasta toffeln på lampan haha

Accidentally threw the sandal on the lamp when I played w Bauer yesterday haha

Sista 40 med Bauer innan vi åker för os!

Last 40 min w Bauer before leaving for the Olympics.

Bauer och Texas :)

Av Kim Martin - 24 januari 2014 22:58

Efter att inte har gjort ett skit idag rent utsagt så var kvällen mycket bra :):) taco middag med några från laget!! Alltid grymt roligt med dessa tjejer!! Trivs som fisken i vattnet så att säga :) glömt berätta att vi har fått en ny spelare från Canada, bailey bram. Hon blev petad i sisa uttagningen för Canadas os lag. Så hon är rätt så hyfsad :) jätte snäll och ödmjuk. Välkomnar henne och är glada över att hon har valt Linköping!!

After havent Done anything today, at least the day ended very good :):) how cant it not be good w this team??! Some of us girls had taco dinner. The usual meal when we get together :) I have forgot to tell you that we have got a new player from Canada. She was one of the last cuts from Canada's Olympic team. So she is decent ;);) she is super nice and huble. We welcome her and we are very happy that she picked Linköping!! I feel that My English isnt the Greatest sometimes haha, but it's hard to write in Swedish and then English haha. But hopefully you all understand :)

Fick den här bilden skickad till mig! Antagligen är den ute nu:)

Got this pic today!! I guess its out now :) thats our milk!!:)

Bauer tyckte att d var jätte gott med äpple haha

Bauer thought the Apple was really good haha

Jag klädde på honom på träningen så han inte skulle frysa nu nör han är lite förkyld :) körde intervaller idag och d kändes helt ok.

Had to deras hin Warm when he watch px so his cold wouldnt get worse :) did biking intervals today and it felt pretty good.

Av Kim Martin - 23 januari 2014 19:48

Hade möte om att jag eventuellt ska ha en målvaktsskola i Linköping i sommar :) Hoppas det går hela vägen fram. Sen gick jag och Mille och tog våran sista hepatit spruta innan Ryssland. Man har dragit av knän och hälsena och ändå sitter man där och tycker att sprutan gör ont haha. Sicken mes ;) Sen tog jag Bauer till hund gården men stannade inte så länge för han ser lite små hängig ut, men nu verkar han lite piggare igen. Åkte ner till hallen för coaching, min sista innan vi åker igen, men jag kommer tillbaka! Fick rådet att inte träna idag igen :/ ska vänta tills på söndag då de ska titta på mig igen. Jag är så himla trött på att vara skadad, vet inte vart jag ska ta vägen ibland!! Men antar att det är bara att komma igen som vanligt!! körde Rehab men imorgon blir det cykel intervaller. Längtar till att gå på is igen...


Had a meeting about my potential goalie camp this summer in Linköping :) Hopefully it will all workout. After that me and Mille went and took our last shot before we go to Russia. I have torn my MCL and my achilles, but I still think a shot hurts haha!! Took Bauer to the dog park for a little bit but he is a little sick so we didnt stay too long. Had coaching after that. My last one before we go but I will be back :) The doctors recommended that I didnt px today either :/ not gonna go on the ice until Sunday, when they are gonna look at me again. I am so tired of being injured. Pisses me of!! But I guess its just to bite the sour apple and come back...like always!! Just did rehab today but tomorrow I am gonna do bike intervalls. Cant wait to go on the ice again...


hittade detta på Twitter! Found this on Twitter!


               


Jätte kul att jag kunde hjälpa med lite i denna boken :) jätte bra jobb av Sofia, Emelina och Mathias!!


Fråga mig inte varför dom är upp och ner för jag fattar inte haha 


 

       





Skapa flashcards