Alla inlägg under januari 2015

Av Kim Martin - 31 januari 2015 20:27

Isnt it weird that you can start likning something after 28 years hating it?:) now a egg sandwich w some kaviar is delicious :)

Bauer is looking for mom and dad!:) really nice to have them here. Mom just showed me how to clean the stove properly. And it has never been this clean since we got it haha. Dad watched our game today against munksund 6-2, but he missed our first period because he was in the wrong rink hahah.

Av Kim Martin - 30 januari 2015 20:30

Jag önskar att jag var en handbolls målvakt och kunde jubla efter varje räddning. Nu är det mer, va släppte du in 2 mål??!!:) Det är värsta grejen för dom att rädda medans vi känner att vi borde rädda. Det här med stora mästerskap är riktigt roligt att följa. Spelar ingen större roll vad det är för sport. Just nu kollar jag på Frankrike-Spanien och trots att Sverige är ute så kollar man. Jag glädjs ofta med dom som vinner och lider med dom som förlorare, även då jag inte känner någon. Sport kan vara så fantastiskt men också så hemsk. Undrar hur det kommer att kännas den dagen man lägger av! Det får vi se en annan dag:)

Imorgon kommer mamma och pappa till stan!!!

Av Kim Martin - 29 januari 2015 22:00

Det har varit mycket jobb dom senaste dagarna då man inte kunnat göra så mycket annat. Fick min bil såld idag, grymt skönt!:) sen middag hemma hos mille och anna, tillsammans med wake och pilla. Alltid lika god mat och trevligt sällskap :) Det börjar bli roligare och roligare att jobba då man känner mer ansvar och man lär känna fler kunder. Sköna jobb kompisar har man också!:)

Såg denna då vi gick igenom stan idag!:)

Av Kim Martin - 28 januari 2015 19:12

Kul att det ändå är ganska mycket om oss i LHC dam. Damhockeyn blir bara större och större i hela Sverige. Men kan alltid bli ännu bättre :)

När jag blev frisk ifrån diagnosen anorexia så har jag försökt tänka, Så länge som jag trivs med mig själv och mår bra så bryr jag mig inte om jag äter något gott ibland. Vi hade fett test med laget idag och efter det bakade jag och Jay detta:) Jag trivs verkligen med livet och är nöjd med mig själv. Jag släpper mer och mer kontrollen över vikten, som ger mig mer energi till att njuta!! Till alla er som har det jobbigt, jag vet att det är svårt men jag lovar att ni kommer trivas med livet och va gladare om ni klara er ur det. Jag tror på er!!

Av Kim Martin - 26 januari 2015 19:27

Its not Everday i have to make a tv save but today I did. We recorded a video with fishy minds that we can use for marketing. A big thank you to fishy minds!! Can't wait to see it!

Finally its up:):) its officially My Office!!

Av Kim Martin - 25 januari 2015 20:24

Idag mötte vi Leksand som nog var en av våra sämre i år. Men det var skönt att det ändå löste sig och att vi gick vinnande ur striden. Dempa gjorde 3 mål, vilket är grymt imponerande!!

20 målvakter på målvaktspasset idag!:):) kul med så många men tråkigt att man inte får så mycket tid med alla. Rekord många sen jag började jobba med ungdoms målvakterna i Linköping:) jätte kul!

Sen hade jag privatlektion men denna unga mannen. Roligt att jobba med målvakter som vi lära sig och som tar åt sig.

Av Kim Martin - 24 januari 2015 18:28

En bild beskriver mer än tusen ord! :) 


http://youtu.be/N3KxNXAcxCM

Av Kim Martin - 24 januari 2015 10:39

Jag har svårt att välja mellan fredagkväll och lördag morgon. Vilken är bäst?:) när jag var liten var det alltid godis på fredagar så det har länge varit min favorit dag. Mys fredag är en term vi använder och oftast blir det också tacos och filmkväll med några från laget. Men en lördag morgon där du får tid att slappa, kolla TV4 morgon, ringa mamma och pappa innan Melodikrysset och äta en god frukost är inte heller du dumt. På lördag mornar brukar jag unna mig något gott bröd också:) idag blev det till och med att jag bakade banan bröd, som vi får smaka på då den är klar. Mina 2 pojkar snarkar ikapp och jag slappar på soffan! I em är det match mot Sundsvall och jag måste värma upp ena armen :)

Skapa flashcards