Alla inlägg under maj 2013

Av Kim Martin - 31 maj 2013 21:02

Jay and I went in to a book store the other they and one of the employees came up to me and recommended this book. I have read 4 chapters, and so far so good:) she said it was really good and as you can see its her pick! So hopefully it will stay good;)

Häromdagen gick jag och jay in i en bokaffär, och d tog inte lång tid innan en av arbetarna kom fram till mig och rekommenderade den här boken. Jag har bara läst 4 kapitel, men än så länge gillar jag den. Hon sa att den var grymt bra och som du kan se var det hennes val av bok! Så förhoppningsvis fortsätter den att vara bra;)

Av Kim Martin - 30 maj 2013 21:33

Fick min Stim maskin idag som har varit fast i Quebec Custom. Men nu är den äntligen här! Fick låna den av djo. Väldigt snällt av dom och jag är väldigt tacksam! Annars har jag som vanligt kört rehab, hjälpt jays mormor att hitta blommor, beställt tårta inför bröllopet och lämnat in kontrakt till hotellet där vi ska ha middagen.

It's crazy that they make cellphones in watches nowadays!! Never seen it before, nerver seen it before bit really cool!! Helt sinnes att de säljer mobiltelefoner som klockor nu. Jag har aldrig sätt det förut men riktigt coolt!!

Got My New toy today! My Stim machine have been stuck At the Quebec border but is finally here. I got to borrow it from djo and I am very thankful for that. Other than that I have done rehab, went flower shopping w jays grandma, ordered cake and cupcakes for the wedding and returned the contracts at the hotel where the wedding reception is going to be.

Av Kim Martin - 30 maj 2013 21:33

Fick min Stim maskin idag som har varit fast i Quebec Custom. Men nu är den äntligen här! Fick låna den av djo. Väldigt snällt av dom och jag är väldigt tacksam! Annars har jag som vanligt kört rehab, hjälpt jays mormor att hitta blommor, beställt tårta inför bröllopet och lämnat in kontrakt till hotellet där vi ska ha middagen.

It's crazy that they make cellphones in watches nowadays!! Never seen it before, nerver seen it before bit really cool!! Helt sinnes att de säljer mobiltelefoner som klockor nu. Jag har aldrig sätt det förut men riktigt coolt!!

Got My New toy today! My Stim machine have been stuck At the Quebec border but is finally here. I got to borrow it from djo and I am very thankful for that. Other than that I have done rehab, went flower shopping w jays grandma, ordered cake and cupcakes for the wedding and returned the contracts at the hotel where the wedding reception is going to be.

Av Kim Martin - 29 maj 2013 21:54

Av Kim Martin - 29 maj 2013 21:39

Me and jay went to the movies last night and saw, fast and furious 6. I liked it! Worth watching

Jag och jay var på bio igår och såg fast and furious 6. Jag gillade den!! Värd att se

1. Made it for the wedding to have in the church w the flower. Pysslade lite och fick fram detta till bröllopet. De ska vara inne i kyrkan tillsammans med blommorna.
2. Rehab
3. Pic last night going Home From the movies. Bild på igår kväll då vi var på väg hem från bion.
4 and 5 New shoes:):) nya skor:):)

Av Kim Martin - 27 maj 2013 22:01

Gick till en fysio för första gången idag och d gick bra! Han verkade jätte duktig så d känns skönt. Fick några nya övningar.

Went To the physio for the first time today and he said it looked really good. He seems to be really good too so that's nice! I got some new exercises.

Av Kim Martin - 26 maj 2013 19:02

The shoes are for the wedding. I was going to wear high heels but I dont think it will work w my Achilles. So this will do! We will see if I keep them or if I find better ones:) shirt and dress are from H&M!!

Skorna är tänkt till bröllopet. Jag skulle ha högklackat men tror inte att de kommer att funka med hälsenan. Så dom här får duga:) får se om jag behåller dom eller om jag hittar några andra:) tröjan och klänningen är från H&M!!

Av Kim Martin - 25 maj 2013 21:52

Jay is away golfing this weekend so I went shopping today:):) I will take pics of what I bought tomorrow.

Jay är och golfar i helgen så jag passade på att åka och shoppa idag:):) är upptagen just nu men imorgon lovar jag att ta bild på d jag köpte.

Tror jag ska ha mitt hår såhär på bröllopet! Men vem vet:)

Skapa flashcards