Alla inlägg den 22 februari 2013

Av Kim Martin - 22 februari 2013 22:22

Idag har det varit fullt upp med eventet som sker imorgon 10-15 I ikanohuset:) jätte roligt att få vara ansvarig från LHC sida men jag måste erkänna att d är inte jag som har lagt upp allt;) hoppas ni kommer! Jag skulle ta dit norrena skylten som barnen ska skjuta på men den fick inte plats i blå bussen så fick gå över gatan till en bil affär och låna en större:):) det var mycket släpande och fixande men nu är allt där!! Köpte en triss lott för att testa min lycka, men d blev som vanligt en nit lott haha! Sen var jag hemma en stund och sen ut på en löptur. Började att kolla på gossip girl och sen hade vi träning med laget!!!

Most of The day I have been fixing everything for the event I am in charge of tomorrow at a mall in Linköping between 10-15! Its really fun and exciting to have the responsibility for it, but I got to be honest and have got some help:):) I had to go and borrow a bigger car today to b able to fit everything haha, probably the biggest car I have ever driven!! Wanted to see if it was my lucky day so I bought a lottery ticket, but at usual I lost!! Haha!! Then I was home for a bit, and then went for a run. Came home, watched some gossip girl (my new show:)) and the to the rink for px!!

Av Kim Martin - 22 februari 2013 22:22

Idag har det varit fullt upp med eventet som sker imorgon 10-15 I ikanohuset:) jätte roligt att få vara ansvarig från LHC sida men jag måste erkänna att d är inte jag som har lagt upp allt;) hoppas ni kommer! Jag skulle ta dit norrena skylten som barnen ska skjuta på men den fick inte plats i blå bussen så fick gå över gatan till en bil affär och låna en större:):) det var mycket släpande och fixande men nu är allt där!! Köpte en triss lott för att testa min lycka, men d blev som vanligt en nit lott haha! Sen var jag hemma en stund och sen ut på en löptur. Började att kolla på gossip girl och sen hade vi träning med laget!!!

Most of The day I have been fixing everything for the event I am in charge of tomorrow at a mall in Linköping between 10-15! Its really fun and exciting to have the responsibility for it, but I got to be honest and have got some help:):) I had to go and borrow a bigger car today to b able to fit everything haha, probably the biggest car I have ever driven!! Wanted to see if it was my lucky day so I bought a lottery ticket, but at usual I lost!! Haha!! Then I was home for a bit, and then went for a run. Came home, watched some gossip girl (my new show:)) and the to the rink for px!!

Skapa flashcards