Alla inlägg den 25 februari 2013

Av Kim Martin - 25 februari 2013 22:05

Imorse åkte jag tillbaka till Linköping, och det var direkt till arbete. Hyrde den stora bilen igen för att hämta tillbaka allt ifrån Ikanohuset. Sen kom jag hem och somnade i 1.5 h haha antar att jag var lite trött. Sen jobbade jag lite hemifrån. På kvällen hade vi fys och is med laget. Inget speciellt har hänt idag, eller jo förresten...det var några stycken som skrev grattis på födelsedagen, men jag fyller inte förrän på torsdag så vet inte riktigt vart de fick det ifrån :)


I drove back to Linköping this morning, and when I got here, I went straight to work. I borrowed the big car again, so i could go and pick everything up at the mall after the event. When I got home I had an 1.5h nap :) Made some calls for work and just relaxed. At night we had workout and ice w the team. Nothing fun has really happen today, except some people wrote happy birthday on my FB wall, hahah but its not until Thursday. I wonder where that came from :)

 

Här är jag och Sandra som sjunger i Rampfeber...I think it was 2006

Me and the singer Sandra when we performed in a TV show. Think it was 2006


   


Några från landslaget som var mina bakgrunds dansare :)

Some players from the national team were my dancers :)


 



Skapa flashcards