Alla inlägg den 17 mars 2014

Av Kim Martin - 17 mars 2014 23:22


äntligen har han lärt sig att hoppa :)


Finally he learned how to jump :)
 

Av Kim Martin - 17 mars 2014 22:04

Jobb möte imorse och sen lite jobb med LHC kassarna. Klart folk måste köpa dom nu när LHC är i slutspel:):) sen hade vi press konferens med LHC, roligt att klubben är så positiva till vår framgång men nu när man är i final så är det klart att man vill vinna. Så än ska vi inte vara nöjda! Nu sotter jag i bilen med min lilla bebbe och lyssnar på LHC matchen på radio :) Jay kollar med några grabbar! Kul att han har hittat några vänner. Varför jag är kvar är för att jag ska hälsa på min bror som är mv tränare för Frölunda! Inte visste jag att de skulle bli ot...troligen en ännu en period kommer d att bli!! Suck :)

Idag var vi till brodyrkonsult för att se vad d kostar att trycka. Super trevliga var dom och självklart kommer jag att använda mig av dom!!

Ovido - Quiz & Flashcards