Alla inlägg den 10 juli 2014

Av Kim Martin - 10 juli 2014 20:50

Lite jobb som vanligt imorse sen gjorde jag några ärenden innan jag satt ute en stund för att läsa mina nya bok. Första boken i sagan om ringen. Tycker att filmerna är grymt bra så hoppas böckerna är det också. Sen hade jag ett cykeltest, skönt att ha d gjort. Annars har jag oxch Jay bara varit hemma och kollat game of thrones! Grymt bra:) läste precis om alla som blivit anklagade för doping. Det verkar helt sinnes, men antar att reglerna är såna. Dock tycker jag att man ska få en andra chans att bevisa att man inte är dopad. Det är min värsta mardröm. Jag tycker alltid att det känns jobbigt att behöva testas för man vet aldrig om man har råkat få i sig något. Folk kan ha lagt något i maten mm. Men det får vi hoppas aldrig händer :)

Bauer vaknar ovanligt tidigt nuförtiden. Han väcker oss och sen när man gått ut med honom så går han och lägger sig igen och jag kan ku inte somna om :)

Ovido - Quiz & Flashcards