Alla inlägg den 10 februari 2015

Av Kim Martin - 10 februari 2015 22:12

Kära nån vilken dag det har blivit. Helt slut är jag. Jag och jenni har hunnit med en föreläsning, tagit hand om 30 LHC dam kunder, jag har uppvaktat en tryout inför högstadiet och sen sålt lotter. Där imellan har jag hunnit coacha och vara på health care också. Men en bra och produktiv dag som jag tror har varit uppskattad av många.

Men det bästa av allt var att komma hem och se Bauer igen som alltid är lika glad när man öppnar dörren.

Jag har inte hunnit läsa så mycket om att vi damerna inte ska få vara med på ishockeygalan. Men om jag har fattat rätt så är det shl som ska ha galan. det hade ju inte gjort något om de hade haft nått pris till oss tjejer. Jag tror dock att det redan kommer att ske nästa år!

Skapa flashcards