Alla inlägg den 7 februari 2015

Av Kim Martin - 7 februari 2015 19:20

idag hade vi chansen att bli turnerings segrare och vi tog den. Riktigt bra spel av tjejerna som gjorde det lätt för mig där bak. Kul att vi fick 2 första målgörare. Hanna Lindqvist och Oliva Carlsson, även Hanna olsson gjorde sitt första mål för damkronorna igår. Burakovsky tjejer och jag är stolt över er. Imorgon bär det av hemåt och det ska bli härligt att träffa Jay och Bauer igen, samt att ha bra internet :)

Av Kim Martin - 7 februari 2015 10:02

Grymt skön match med vinst på straffar över Finland!! Bra lag insats av alla!:) blev väldigt känslosam under National sången då man inser att karriären börjar att ta slut. Många härliga år med damkronorna där man har fått träffa så många härliga människor. Jag har tusan minnen som jag kommer att ta med mig!! Ny match idag mot Ryssland.

Ovido - Quiz & Flashcards