Alla inlägg den 27 november 2015

Av Kim Martin - 27 november 2015 23:51

Av Kim Martin - 27 november 2015 00:47

Mycket hockey blev det idag. Företags hockey på morgonen där mitt lag dominerade och jag själv lyckades göra 2 mål :) sen så blev jag domare på 200 M hockey. Alla shl lag kör den tävlingen och det går ut på att åka en banan så snabbt så möjligt och vinnaren vinner en sargskylt! Finalen gick i första period pausen mellan LHC och Frölunda. Eftersom Frölunda var på plats så var också min bror. Det var ett kärt återseende och det blir tyvärr allt för sällan som vi träffas då båda har fulla scheman. Mellan där så hann jag också klämma in video lektion med damlaget. Alltid bra att se sig själv och laget!!

Idag på matchen sprang jag förbi en man i trappan. Jag tittar till höger och han säger hej. Jag hälsar tillbaka och han säger usch va jobbigt det här var. Det var Pär mårts som gick bredvid mig :) vi lärde oss en ny regel idag som bara gäller nationell hockey så den behöver han inte bry sig om haha.


Ovido - Quiz & Flashcards