Alla inlägg den 25 september 2012

Av Kim Martin - 25 september 2012 22:10

En dag som denna fick mig att tänka på hur skönt det är att äntligen få vara skadefri, peppar peppar ta i trä :)! Man har alltid lite skavanker men nu kan jag i alla fall köra på. Det är en skön känsla av att känna sig frisk :)! Det har inte hänt så ofta under min tid som hockey spelare. Sedan 2003 har jag haft en stor skada varje år, och har inte kunnat köra på som jag velat. Men nu känns det underbart att kunna träna som jag ska och känna att man blir starkare och bättre tränad.


Today when I was working out I was thinking about how good it feels to finally be free from injuries :) It feels greeeaaat!!! I havent been free from injuries since 2003, knock on wood, and that has stopped me from working out as I was supposed to. Now I can finally keep on going instead of stopping and start from the beginning again. I feel stronger and thats a great feeling :)


Träning kändes kanon idag :) vi tränade på lite saker som vi måste förbättra och jag tyckte att det kändes väldigt bra med det vi gick igenom!! 


Practice felt great today :) we worked on stuff that we have to get better at and I think we did it really well!!


So a very good day :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards