Alla inlägg den 10 november 2013

Av Kim Martin - 10 november 2013 19:28

Sov faktiskt till 9.15 idag, Gud så skönt!! Vid 13 träffade jag och Jay, Sofia och Pierre vid sushin. Men kan ni tänka er att den var stängd, en söndag?! D är väl då man vill äta ute? På d 3e försöket hittade vi en öppen sushi!! Efter tre kronors match mot Finland firade vi fars dag med lite Kina mat!! Riktigt gott:) har jag precis tagit ett bad och nu myser jag med Bauer!!

Roligt att d pratar mkt om damkronorna då Karjala cup har varit. Idag lärde jag mig att om sok inte skickar oss till os så åker vi ner i b vm och då spelas inte vm i Sverige 2015! Dessutom har grupperna och spel schemat redan gjorts klart!!

I actually slept to 9.15 today:) lovely!! At 1 pm me and jay met Pierre and Sofia at the sushi place. But it was close...on a Sunday? Isn't it Sundays you want to go out to eat?? Finally the third sushi place we went to was open:) after swedens game against Finland, we celebrated farhers day w some Chinese food, yum!! Just had a bath and now I am cuddling w Bauer :)

Jay and Bauer:)

Ovido - Quiz & Flashcards