Alla inlägg den 8 juli 2013

Av Kim Martin - 8 juli 2013 13:38

I lördags morse testade jag att gå på en 15 min PowerWalk, eftersom 10 kändes bra i torsdags. Men det kändes sådär, så idag ska jag testa att gå 12 minuter. Hoppas verkligen att d går bra! Vill kunna göra allt som vanligt igen!! Iväg från d tråkiga och istället prata om min grymma helg:) vi åkte till jays landställe. Sen på söndagen åkte vi båt med några kompisar. På kvällen kollade vi på baseball! :):)

Saturday morning i went for a 15 min PowerWalk, because i went for a 10 min thursday and it felt good. But it didn't feel too good, so today I am gonna try to walk for 12 min. I really hope it will feel good! I just want to be normal again!! Lets talk about the fun stuff instead:) Saturday we went to jays cottage. Sunday we went boating w some friends and at night we watched a baseball game :);)

Skapa flashcards