Alla inlägg under augusti 2014

Av Kim Martin - 23 augusti 2014 20:00


Imorse var det dags för lite drakbåtstace med Harrys. Jag kom sist till platsen så det blev jag som fick vara trummare. Jag med min grymma takt känsla :) Vi vann vårt race men utan takt vill jag lova hahha. Vi välte i alla fall inte, som ett lag lyckades med. Jag önskar att jag hade sett det :)




 


Mitt hockey arlse fick faktiskt plats på den lilla stolen :)


 

Sen åkte jag till corren tältet för att stå och skriva kontrakt för 1217 tillsammans med Sebbe. Roligt att det är så många tonåringar som vill skriva på. 


 
  På eftermiddag var det ner till hallen för ett ispass. Snart kommer mille och Anna över för att se en skräckis!!

Av Kim Martin - 22 augusti 2014 21:50

This morning, the whole team went to the hospital to check our hearts. As far as I know, we were all ok :) I think its really good that the club is doing it, because of all the heart failures that have happen in sports. 


Today Jay made his first Hole in one :) Thats was pretty much the only good thing about todays round hahah


 

After golf I went over to Emilias and Annas place to hangout. Pilla and wake were there too! Really nice to have time to hangout some. Now when I have started to work, there is no time left to just hangout. Now me and Jay are gonna watch the third period of LHCs first CHL game. So far so good! 




Av Kim Martin - 21 augusti 2014 21:25

The day started like normal but around lunch Time TV4 came to work, to do a podcast. I Will for sure post it here when its out! Left work a little earlier then normal just Cuz i had coaching in the afternoon. I was hoping to have a nap Cuz i have been really tired lately, but Bauer was going crazy!! He was definitely not tired. So Instead of resting i did laundry and Cleaned the apartment. Went to the rink at 3.40 to Coach and got Home a little after 9. Its gonna b awesome to sleep, just gotta finish the chl game thats on tv :)

Bauer killed his first friend the badger, have to buy a new friend :)

Av Kim Martin - 20 augusti 2014 20:58

Sitter och kollar på idol och jag förstår inte hur folk kan tro att dom är bra på att sjunga då d låter hemskt. Det är synd om dom, för folk har säkert sagt att de kan sjunga oxh när de kommer till idol får dom en chock då juryn säger att d inte alls är bra. Men måste säga att jag är riktigt imponerad att man vågar ställa sig där och sjunga. Riktigt starkt! Underbart att höra dom som är bra. Rätt sjukt egentligen att vissa lyckas och vissa inte. Finns så otroligt många som kan sjunga, men antar att det krävs en massa annat också. Snart är d dags för paradise hotell :)

Grymma produkter från better hockey Sweden :)

Av Kim Martin - 19 augusti 2014 21:35

Idag känns det som att det har varit en heldag på hallen. Coachade årskurs 9 imorse, sen var det shl möte med jobbet. Hann ringa några samtal, några positiva :) sen iväg för att fixa lite med LHC kassen. Vi ska ha en tävling i september där man lan vinna fin fina priser då man köper kassen. Hann hem en stund för att mysa med Bauer och sen tillbaka till hallen för att coacha årskurs 8 mellan 16-17 och sen började vår fys 17.30 Idag körde vi dom hemska step intervallerna där mjölksyran sprutar ur öronen. En femma killar var med och tränade idag då vi saknar en del spelare. Idag ska jag introducera Jay för paradise hotel. Får se vad han tycker om det :)

Av Kim Martin - 18 augusti 2014 22:19

This morning some of us took action pics before the mens team took their pics. I think its the first time we have done it, but not sure cuz I have only played 2 years in Linköping. But I feel like they want to do more and more for every year. A great club that really tries to make the best for us. Jenni and I got nominated for the Ice bucket challenge yesterday, so we challenged some people today :)



After work, I had time to go home for a bit, before it was time to head to the rink once again for workout and ice w the girls. 


Förresten nu kan man anmäla sig till nästa års Kim Martín Goalie Academy. Kolla in kimmartinacademy.com för mer information :)


By the way now you can sign up for next years Kim Martín Goalie Academy. Check out kimmartinacademy.com for more information :)



Av Kim Martin - 17 augusti 2014 19:28

Idag var d upp och ladda inför årets första match med Linköping. Alltid lite spännande då man inte riktigt vet hur man ligger till i formen men det kändes faktiskt bra och det var riktigt roligt! Svängde lite i matchen och båda lagen har saker att träna på. Nästa gång vi möts kommer farten att vara ännu högre och kvalitén på allt bättre. Tyckte ändå att båda lagen gör d bra för att vara första matchen!

Min första nominering och den är ifrån Japaner:) säger bara se upp alla jag känner! ;)

Dessutom gjorde AIKs Japan assist på målet idag haha

Av Kim Martin - 16 augusti 2014 22:36

Skönt att vara hos mamma och pappa i Sthlm. Nu har man hur många kanaler som helst, oxh så väljer man hockey :)

Morgon mys

Sen använde jag och Jay äntligen våran bröllops present :) kände mig lite hängig innan spat och efter blev d värre så bestämde för en lugnare kväll. Annars skulle jag ha gått på dannis 30 års fest. Grattis danni och hoppas att du hade en kanon dag!!

[Bild]

Sen passade vi på att träffa lilla nikki:):) så himla söt och hon är alldeles perfekt. Grymt roligt att få träffa fam Lorsell igen och alla som var där! Måste bli oftare. Saknar er!!
På kvällen blev det väldigt lugnt med Pierre, Sarah, katta, johan, Jay oxh Bauer! Sarah skulle springer nu midnattsloppet. Usch va jobbigt men grymt starkt för dom som gör d! Kör hårt Sarah!!:)

Skapa flashcards