Alla inlägg den 9 januari 2014

Av Kim Martin - 9 januari 2014 21:29

Idag var jag till vårdcentralen för att se om det är något mer som är fel på mig än bara förkylning. Kollade i kalendern och jag har varit småsjuk i en månad nu. Känner mig inte så värst sjuk nu men jag blir andfådd av ingenting. Efter att ha lyssnat på hjärta och lungor. tagit blodprov med mera så hittade de ingenting. De sa att  jag skulle hämta ut nasonex tror jag att det hette. En speciell nässpray. Förhoppningsvis funkar det! tränade såklart ändå :)


http://www.expressen.se/sport/hockey/tunga-os-smallen-jobbigt-for-manga/ http://www.expressen.se/sport/hockey/finska-reaktionen-pinsamt-sverige/


Två artiklar från expressen idag! Läsvärt! 


Articles about us in the national team that says that we have to buy our own sticks. Some girls get sticks from the club team, but usually its just a few. 


I went to the hospital today to check if something else is wrong w me than just a cold. I checked in the calender and I have been a little sick for a month now. I dont feel that bad now but I get out of breath easily. After they had listened to my hurt, and lungs, they took a blood test and it didnt show anything. They said I should buy a special nose spray and hopefully it will go away. Still px today though :)



Ovido - Quiz & Flashcards