Alla inlägg den 14 januari 2014

Av Kim Martin - 14 januari 2014 22:02

http://swehockey.se/Startsidesnyheter/Januari2014/Januari2014/DamkronornaspreliminaratrupptillOSiSotji/



http://www.iihf.com/home-of-hockey/news/news-singleview/recap/8385.html?tx_ttnews%5BbackPid%5D=955&cHash=277c111dd3



Jag är verkligen stolt att få representer sverige i mitt 4e OS. Många frågar hur det känns att spela ett 4e men jag tänker inte så mkt på det utan varje OS är speciellt och har nya möjligheter. Vad jag vet är att det ska bli sjukt roligt och utmanade. Jag har ännu inte fått känna på att falla på mål linjen men jag kan tänka mig att det är hemskt. Så just nu går mina tankar till dom som har krigat i flera år för att ta en plats men som inte lyckades hela vägen. Ni ska inte tro att ni är dålig, utan ibland söker en tränare vissa spelare som passar in i hans lag. Fortsätt kriga på för ni är grymma både på och utan för isen. 


I am very proud to announce that I willl represent Sweden in my 4th Olympics. A lot of people ask how it feels to play my 4th. But to be honest I dont think about it much. Every Olympics is special, and with new possibilities. What I know is that its gonna b so much fun and challenging. I havent yet felt how it is to be the last cut, but I can imagine that its awful. So my thoughts are going to the players that have done everything to get a spot but didnt make it. Dont think that you are bad!! sometimes the coach just needs players that fit his team. Keep on working hard because you are awesome both off and on the ice. 

Ovido - Quiz & Flashcards