Alla inlägg under juli 2014

Av Kim Martin - 22 juli 2014 18:24

Fick mina nya benskydd idag :) Alltid lika roligt men aldrig roligt att köra in dom ;)


Got my new pads today :) Always fun, but never fun to break them in ;)


Nytt galler då vi möter Modo ;)


 

Har lite för mycket grejer... :)


have to many sets now...:)


   

....so thats why I am selling these!! The other P4 set is already sold. If you are interested please email med on kim_martin86@hotmail.com


...så därför säljer jag dessa!! De andra P4 skydden är redan sålda. Allt detta för 7 000 kr. Hör av dig till kim_martin86@hotmail.com om du är intresserad


           

Av Kim Martin - 21 juli 2014 20:32

Första dagen på LHC hockey skola idag! Dagen började dock i gymmet 6.30 med pensionärerna. Sen var det 3 ispass på hockey skolan, hem och hämta Jay och linnéa för att åka till golfbanan. Hann slänga i mig lite mat i bilen. Rundan var sådär, varken dålig eller bra. Sen var det bara att åka hem för att laga middag och sen iväg igen för att hålla i ett målvaktspass. Nu är jag hemma igen och är helt slut.

Av Kim Martin - 20 juli 2014 18:35

Första gången vi släppte i Bauer så sjönk han som en sten haha då trodde vi att han inte kunde simma. Men sen andra gången så simmade han hyfsat bra. Dock hade jag inte mobilen redo för att filma och såhär såg det ut då han testade igen :)


the first time we let go of Bauer he sank like a rock haha. We thought he couldnt swim, but the second time he did pretty good. Obviously I didnt have my phone on me to film it, so this is how he looked the third time :)



 

Sen försökte vi få i Bauer igen för att få lite simträning men det gick sådär :)


Then we tried to trick him to go deeper so he could px his swimming :)


 

Idag åkte vi ut till Motala och Asklings landställe. Superfint var det!!


Went to some friends cottage today!!

     

För ganska längesen (men var tydligen i tidningen häromdagen) så spelade en från varje elitsport här i Linköping Varpa. Jag hade testat det en gång tidigare, så antar att lite fusk träning hjälpte till seger :)


One player from every elite sport here in Linköping played a sport called Varpa. I hade tried it once before, and I guessed that helped me to win it all :)


 


Av Kim Martin - 19 juli 2014 19:53

Elin Holmlöv jag är snäll nog att varna dig om du nu läsar detta :):)

Vi hade en kompis på golfbanan idag!!

A friend at the golf course today!!

Marita va snäll nog att ta hand om Bauer:) de båda gick med oss! En bra dag idag. Sänkte mig till 37 :)

Marita and Bauer tagged along :) thanks for taking care of him!! It was a very good day today, lowered My handicap to 37:)

Hahaha vaknade upp till denna bilden på fb idag :) haha sicket skämt

Haha woke up to this pic on fb this morning :) haha what a Joke

Av Kim Martin - 18 juli 2014 20:21

Nu är det klart att kim martin goalie Academys första målvaktspass blir den 24e augusti kl 8.15-9.15 i träningshallen i Linköping!:)

Pris 400 kr

Max 15 målvakter

Maila mig på kim_martin86@hotmail.com om du är intresserad!

Gonna have My first goalie session the 24th of August :)

Lite solning efter jobb och träning!! Grymt skönt :) nu är det dags att kolla film och mysa!

Some tanning after work and workout!! So nice :) now its time to watch a movie!!

Av Kim Martin - 17 juli 2014 18:01

Idag satt jag hemma och tänkte på alla bröllop som har varit, framförallt i sommar men också under de senaste åren. Jag skulle vilja lägga upp bilder på dom nygifta paren men vet inte om de själva vill vara med på min blogg så jag får istället önskar er all lycka :) Ta vara på tiden tillsammans!! Snart har också jag och Jay 1 år som gifta :)


Today I was sitting and thinking about everyone that is getting married. I know at least 3 people that got and is getting married this summer. I wanted to put up a picture of you all, but not sure if I have your approval so I stick w just saying congrats :) Hope you will have wonderful future together!! Soon me and Jay have been married for a year :) Crazy!!


     

     

Satt och kollade på några klipp på youtube och det finns ju en massa :)

var tvungen att bara ta 2 som jag tyckte va roliga, som jag kan erbjuda er ett leende med!


https://www.youtube.com/watch?v=PaVCZ18EJ7M


https://www.youtube.com/watch?v=0u1FZhMA88g

Av Kim Martin - 16 juli 2014 22:56

I Finally was able to get into My Office. Oh wow i Tried to found Someone w a key haha. I only have the key to the front door. After some work, and workout i went and laid down for a bit by the Canal. So hot out, and i think its gonna b even gotter tomorrow. After a really long, but very good day i am exhausted and My body is aching. A good night sleep is gonna feel great!:)

Vi hade inte planerat att golfa men så blev d! Första gången på den norra banan. Gick faktiskt helt ok idag :)

We Didnt plan to golf today, but we did. It was the first time on the North course for me. It actually went Pretty good :)

Av Kim Martin - 14 juli 2014 19:57

Idag testade vi ett nytt recept!

2 burkar tonfisk
1 rödlök
1 vitlöksklyfta
2 dl lätt créme fraiche
2 msk sweet chilisås
Salt och peppar
Spenat (sallad)
1 paprika

Man skulle ha potatis i men istället tog vi extra grönsaker som gurka och tomat.

Blanda bara allt i en skål och sen lägg på ett tunnbröd. Rulla ihop eller gör som jag ät med kniv och gaffel.

Ovido - Quiz & Flashcards