Alla inlägg under juli 2015

Av Kim Martin - 20 juli 2015 23:55

This time we at least got a hotel Room for missing our flight. Got to the hotel at 4 am, woke up at 7 to rebook our tickets. Took us an hour to get one but at least we are at the AirPort now having dinner. Instead of flying to munich we go to London. Will be in Sweden tomorrow Afternoon!

Air canada Also paid for our breakfast

We Also had time for some shopping :)

Av Kim Martin - 20 juli 2015 08:24

30 min late, finally got on and moved, stopped and started to drive again. But We couldn't fly because of the weather. Went back to the gate waited an hour, and finally we could fly. We landed safely but had to sit and wait 2.5h before getting off. We are still at the airport in Montreal trying to figure out when we can leave tomorrow and just have one of the 2 bags. We were supposed to be in Munich by now. Hopefully get a hotel so we can at least sleep good! My trips usually end up like this haha so nothing new :) Hopeful be home soon!!

99

Av Kim Martin - 19 juli 2015 01:25

Today we went and celebrated jays great grandmother. She turned 99, incredible :) She is the one in blue :)

Av Kim Martin - 18 juli 2015 06:09

Idag var vi ute med båten hela dagen. Kanon väder hade vi och man blev inte bara solbränd utan lite bränd av vinden. Jag testade på att åka wakeboard men va inte speciellt bra :) Kom upp hyfsat bra men kunde inte ställa mig upp. Kanske nästa år:) efter det kom några kompisar och släktingar över och hälsade på. Min gamla lag kompis Sara O'toole kom på besök. Hon var orsaken att jag och Jay träffades. Jay och Sara växte upp tillsammans och det var henne Jay skulle besöka då han träffade mig. Världen är bra liten :) ännu en kanon dag här i canada!!

Av Kim Martin - 16 juli 2015 02:09

Idag blev det inte solsemester då regnat öste ner på morgonen, dock kom solen fram senare på eftermiddagen. Så vi gick till köpcentret istället. Shoppade lite, sen såg vi jurassic World och sen åkte vi förbi och hälsade på min gamla lagkompis Sara O'toole :) hon hade fysträning med några hockey tjejer! Ett kärt återseende!! :)

Av Kim Martin - 15 juli 2015 02:14

Varit ute hela dagen i solen. Först var vi och åkte ring nerför strömmen som tog nästan 4 timmar. Kom hem och badade lite innan vi åkte ut med båten. Jay och Cassandra försökte Åka vattenskidor:) en helt fantastisk dag! Blivit lite brunare:)

Av Kim Martin - 14 juli 2015 02:05

Som alltid när jag är i canada så går vi till Coras med jays farmor. Så himla gott!:)

Downtown fredericton!

Jays farfar i oromocto hall of fame!

Sol och bad igen!:) canada bjuder på rena semester vädret!!

Fick en tidig julklapp :)

Av Kim Martin - 13 juli 2015 00:04

Vaknade tidigt imorse och kunde inte somna om. Försökte länge men gav sedan upp och gick ut och sprang istället. Sjukt varmt var det! Kom sedan tillbaka och la mig vid poolen. Så himla skönt. Måste ta vara på mina 10 dagar semester :) blev ännu en heldag vid poolen men kvällen blir lugnare med en film, Ted 2. Blir nog en tidig kväll!

Saknar min bebbe!!

Ovido - Quiz & Flashcards