Alla inlägg under juli 2015

Av Kim Martin - 12 juli 2015 01:30

Efterlängtad Tim Hortons :)

Inte mycket att säga idag förutom att vi har suttit här hela dagen :) hur skönt som helst!

Av Kim Martin - 9 juli 2015 22:13

Ännu en vecka slut och så himla roligt att höra så mycket positivt. Gör en sååå glad ?? idag träffade jag En man som jobbar för Intersport på hallen som sa att några elever hade varit inne och sagt att kmga va så bra!! ? tack för denna sommaren och hoppas att vi ses igen!!

[Bild]

Av Kim Martin - 8 juli 2015 21:24

Elefant hockey :)

Den här killen har inte stora benskydd :):)

Bjöd mina arbetare på glass idag!!! :)

Av Kim Martin - 7 juli 2015 20:33

Ännu en mycket bra dag på kmga. Tyvärr några sjukdomar och skador men förhoppningsvis blir dom bättre snart. Men dom som är här krigar på riktigt bra och tar verkligen åt sig. Det är då man njuter som tränare!!

På kvällen var det dags för golf, gick lite bättre än sist men ingen sänkning.

Katta timglas är med och hjälper till den här veckan. Super roligt att ha henne här! Alla ledare gör ett toppen jobb och det är lättare och mer motiverande när man får höra positiva saker från både målvakter och föräldrar. Tack:)

Swedbank var också på besök idag och höll i ett ekonomi pass med den äldre gruppen. Gäller inte bara om hockey ;)

Av Kim Martin - 6 juli 2015 20:17

Kostlära!!

Våra 2 minsta :)

Var tvungen att fixa en större tröja till denna tjejen!! :)

Lacrosse denna veckan också!

Av Kim Martin - 4 juli 2015 23:59

Hemma i Sthlm och puh så varmt det blir i mor och fars lägenhet. Jag vet att man inte ska klaga på värmen men kära nån. Trots hettan har det varit en kanon dag med besök hos min hårfrisörska och häng med kära vänner! Imorgon blir det stads vandring och kanske lite shopping :)

Av Kim Martin - 3 juli 2015 20:05

Vilken härlig dag det blev!! tur att man var nära vatten!:) jag var faktiskt också i. ni som känner mig vet att jag har blivit badkruka påsistone, så detta var stort. Men 23 grader i vattnet var det. Bauer fick öva på sin simning också även fast han inte var ett fan Av det:)

Imorgon bär det av till Sthlm!!

Av Kim Martin - 2 juli 2015 21:39

Tack till matverkstan för den här veckan!:)

Hugo köpte sin tröja och tryckte sitt namn på!:) snyggt blev det! Brodyrkobsult

Lite boll kontroll på fysen med dom yngre idag.

Ett stort tack till alla mina sponsorer!:)

Första veckan är över och 26 underbara målvakter hade avslutning idag. Tack för den här gången och förhoppningsvis ses vi snart igen:)

Ovido - Quiz & Flashcards