Alla inlägg den 20 oktober 2015

Av Kim Martin - 20 oktober 2015 21:28

Kul att man har så många runtomkring sig som är med och stöttar än. Snart blir min enskilda firma till ett AB :) spännande!

Idag fick jag ett brev ifrån en pappa vars dotter hade blivit drabbad av cancer. Han sa att hon hade mig som idol och att hon gärna ville ha något från mig och jag skickade ett sms och sa att hon kunde givetvis få något från min kollektion. 2 SEK senare så ringer pappan i tårar och säger att det skulle betyda så mycket och att dottern inte hade orken att prata, men hon grät också. Sen sa jag att de borde komma ner och hälsa på och då började dom gråta ännumera. Tänk va något så litet kan göra så stor skillnad! Jag blev alldeles rörd av samtalet och det kändes bra i hjärtat att kunna gör den stackars 14 åriga tjejen att känna sig lite piggare och lite gladare. Fuck cancer!

Ovido - Quiz & Flashcards