Alla inlägg den 4 april 2015

Av Kim Martin - 4 april 2015 19:58

Det blir en lite blandning med allt möjligt i bloggen idag. Först det nya..finalen idag var helt sinnes. Som mv hade jag inte varit nöjd med min insats om jag var målvakterna. Jag har nog aldrig varit med om att båda lagen byter målvakter! Men en rolig och spännande match blev det! Hela 7-5 till USA. Grattis till USA till guldet och grattis Finland till bronset! Fick va med i Radion och prata lite under första perioden vilket var väldigt roligt och sen fick jag en väldigt känslosam intervju om min karriär i SVT. Härliga minnen!!

Här kommer lite gamla saker från vm lägret...

Snygga brudar gör sig redo för fotografering!!

Alla i laget fick varsitt namn och jag blev pensionär. I karriären har jag varit både äldst och yngst :) helt olika världar och båda med för och nackdelar :)

Den här härliga mv trion har hållit ihop i en massa år! Vilken underbar trio vi är. Stöttar varandra i vått och tort. Kommer att sakna er men vet att vi kommer att ses :):)

Ovido - Quiz & Flashcards