Alla inlägg den 17 januari 2016

Av Kim Martin - 17 januari 2016 19:48

Innan vi lämnade Kanada så hann vi med och besöka hockey hall of fame :)

Resan hem blev lite försenat så tåget hem var tvunget att bokas om. Kom med mitt tåg bra men sen säger de att något har hänt precis utanför Norrköping så vi är tvungna att hoppa av i Katrineholm. Där skulle vi får bussar. När vi kom upp till busstationen så säger de att inga bussar finns och de vet inte när de ska komma. Efter att ha väntat lite så säger dom att man kan åka via Hallsberg, 2h extra och till Mjölby. Jag sprang ner till tåget igen. Väl i Mjölby hoppade man på ett annat tåg till Linköping. 4 timmar försent kom jag äntligen hem :)

Hann följa LHC dam då de spelade mot Leksand och vann med 5-2!

Äntligen fick jag träffa min bebis. Snart kommer min andra halva hem:)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards