Alla inlägg den 21 januari 2013

Av Kim Martin - 21 januari 2013 21:06

Got up early to be a playing coach at the morning px :) It went well and I had lots of fun! After that I drove to Norrköping again, but w no success at all today. So I am not going there again! Gonna try to go to places that are closer to Linköing, and I think there will be more people interested in the bag then. At 3 I had a meeting about next year, and how the season has been so far. Between 4-5 I was the goalie coach for the boys born 98 as every Monday :)! And after that it was my turn to do intervalls and go on the ice. I had to go to the grocery store before going home, cuz I have absolutely nothing in the fridge haha :)! Watching some funny movie about 2 people that are gonna have weddings and they are trying to have the best one...so far so good :)! But I bet it will be an early night! They are working on the water in my apartment and they said that they are probably coming at 7 tomorrow morning, great :)


Gick upp tidigt eftersom jag hade hand om HG imorse! Blev att jag blev en spelande tränare:) Tror att folk tyckte att det var en helt ok träning, så det var roligt :) Efter träning så körde jag till Norrköping för att jobba, men det blev inte lyckosamt idag. Hittade ingen som var intresserad denna gången, så nu kommer jag inte att åka dit igen! Ska testa att åka till ställen som är lite närmare Linköping. KLockan 3 hade jag möte med våran sportchef om hur året har varit och inför nästa år. Sen var det dags att vara målvaktstränare mellan 4-5! Gud så roligt det är att vara tränare :)! Efter det var det min tur att träna. Körde intervaller och så hade vi is i en timme. Innan jag körde hem så var jag tvungen att åka till matafärren för att handla lite käk. Helt tomt i kylskåpet :) Nu tittar jag på någon film som handlar om 2 som ska ha bröllop och de försöker knäcka varandra. Än så länge är den bra :) KOmmer nog att gå och lägga mig tidigt! Dels så är jag trött men också för att folk ska komma hit och jobba imorn vid 7, usch hahah! Tror att det håller på att fixa med vattnet, men inte hundra :)


För 10-11 år sedan så fick Cornelia träffa landslaget och nu spelar vi i samma lag! Vem kunde tro det :)

Around 10-11 years ago, Cornelia got the chance to meet the national team and now we are playing in the same team :) Who could have thought that would happen?


 


Ovido - Quiz & Flashcards