Alla inlägg den 12 januari 2013

Av Kim Martin - 12 januari 2013 20:54

Morgonen handlade mest om tvättstuga och 24 :) Hann också med att fixa lite saker, maila folk m.m Vi lunch tid gick jag och tränade på hallen. Var skönt att det inte var så många i gymmet idag! Mellan 2-3 hjälpte jag till att lära 2 söta tjejer att åka skridskor. Jätte duktiga var dom och ser framemot om några veckor då de har blivit ännu bättre :)  Jag blev nog mer trött än dom hahah ungar har sån energi :)! Sen skulle jag möte Kicki, Myggan och Ingvild vid espresso house och jag tänkte inte att det fanns fler i stan. Så jag gick in på en, men hittade dom inte....så jag ringde och de sa att de satt längst in. Gick in igen, gick längst bort i ena korridoren och kom till toan...tog den andra korridoren och kom till köket hahah folk måste ha trott att jag var dum i huvudet :) Virrade runt ett tag innan jag smsade (tyckte att det var för pinsamt att ringa :)) och det visade sig att det satt på en annan espresso house hahha! Hann sitta med dom ett tag innan vi bestämde oss att gå till Legends och se LHC matchen och äta lite. Vi stannade och tittade på nästa 2 hela matcher, men trevligt var det!!! Nu väntar jag på att skypa med Jay...saknar honom sjukt mycket!!


The morning was mostly about doing laundry and watching 24 :) I also had time to fix some stuff, such as emailing people. Around lunch time I went down to the rink to do my lifting. There werent that many in the gym today, which was very nice!! Between 2-3 I helped 2 little girls to learn how to skate. They did really good and I am looking forward to see the improvement in a couple of weeks :) I think I got more tired than them...hahah...kids have so much energy :) Then it was time to meet Kicki, Myggan och Ingvild at Espresso house and I thought it cannot be more than one. So I went to one, but I couldnt find them...so I called and asked, and they said they were sitting in the very back. I walked in again...and walked all the way in one of the halls...came to the toilett, walked the other way and came to the kitchen hahah people must have thought I was stupid :) I was walking around trying to find them for awhile before I messaged them (too embarresed to call :)) and they said they were at another one hahah! Sat down w them for awhile before we decided to go to Legends to eat and watch the LHC game. We stayed for almost 2 full games! But it was nice!! Now I am waiting for Jay to come home so we can skype...I miss him a LOT!!

 

Gymmet på hallen! The gym at the rink!

     

 

At the restaurant!!

 

 

 

Malin was here too but came a little later, so thats why she isnt in the pic :)

Malin kom lite senare och det är därför hon inte är med på bilden :)

 

     

 

Helping these girls how to skate :) Lär dessa töserna att åka skridskor :)! 

Tried to put a video up but didnt work, maybe next time! Försökte lägga upp en video men gick inte, men kanske nästa gång!

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards