Alla inlägg den 13 augusti 2013

Av Kim Martin - 13 augusti 2013 22:49

Nu har jag varit här i 2 dagar och d är riktigt roligt!! Skönt att vara på is med
Tjejerna igen:) jag är verkligen inte 100 men får i alla fall köra 1-0 övningar. Planen är att om 3-4 v får jag köra mer spel liknande övningar och sen i slutet av september vara spelklar. Men d är alltid svårt att säga, men d är i alla fall en plan!! I dagarna ska jag sätta mig ner med en fys tränare och få ett program fram till os så jag är i form och hålla mig skadefri. Vi har fått en ny assisterade tränare Leif Boork som kommer bli kanon för laget tror jag. Ska bli väldigt intressant!!

Now I have been at the national team
Camp for 2 days and it feels good:) I am far from 100 % but at least a start!! I can do 1-0 and the plan is to do more game like drills in like 3-4 weeks, and game ready in the end of September! It's hard to say but at least a plan:) next coming days I am gonna sit down w a office coach and come up w a program that will make me in a good shape and free from I juries. We have got a new assistant coach, which I think will b great for the team.

Vinnare :)
Vi lagade Kvällsfika tillsammans och d blev kanon!!

Winners:)
We made evening snacks together and it turned out great!!

Ovido - Quiz & Flashcards