Direktlänk till inlägg 2 januari 2013

My wedding dress :)

Av Kim Martin - 2 januari 2013 23:10

Idag har d varit fullt upp, men en väldigt bra dag! Tränade och sen åt lunch med en kompis på vapio. grymt god mat!! stötta på min bästa kompis syrra och hennes son där. det var väldigt längesen jag såg dom så det var jätte roligt att se dom igen! kanske ska fika med dom imorn:)! Var och fixade nytt körkort och bankkort eftersom min plånbok blev stulen på Arlanda påväg till Jay! När jag kom hem så la jag mig på soffan och kollade på junior vm! Grymt spännande match mellan Schweiz-Ryssland! Slutade att Ryssland vann på straffar. Medans jag tittade så fick jag ett mail på en bröllops lokal som jag och pappa ska gå och titta på på fredag, spännade :) Efter matchen så gick jag och pappa på bio och såg "hobbit"! Jag tycker att den var jätte bra men jag gillar såna filmer också! Inte mammas typ av film :) när vi kom hem så hjälpte mamma mig att mäta mig för måtten på bröllops klänningen och nu är den beställd:) haha hoppas att d blir något bröllop nu ;) fick även stor hjälp med planering av min bror och hans fru som gifte sig förra sommaren! Tack så mycket! Får se när man somnar ikväll:) har lite problem med jetleg!

It's been a very busy and fun day! Worked out and had lunch w a friend at a place called vapiano. If you ever come to Sweden you have to try it! Met my best friends sister and kid there:) haven't seen them in a long time so it was very fun to see them! Might go for a coffee tomorrow! Went and fixed a new driving license and bank card because my wallet got stolen at the airport going to jay! Wen I got home I laid down on the couch and watched world juniors! A very exciting game between Switzerland - Russia! Russia won in a shoot out! While watching I got a email about a wedding hall that me and dad are going to go and check out on Friday, exciting:) after the game me and dad went to the movies and watched the "hobbit"! I really liked it but I also like those kind of movies! Not the type mom likes :) when we got home mom helped me measure for the wedding dress and now it is ordered:) haha I hope it will b a wedding now ;) my brother and his wife that got married last year, helped me a lot w the planning! Thanks a lot! We will see when I will fall asleep tonight:) have some problems w the jetleg!

 
 
Henrietta

Henrietta

3 januari 2013 02:10

Grattis till forlovningen!! Skont att du far hjalp med att planera brollopet, da blir det ju lite mindre stressigt och risken att turn into a bridezilla kanske minskar lite i alla fall ;) Lycka till!

http://henriettav.blogspot.com

Kim Martin

3 januari 2013 02:11

Hahah tack! :) Är detta AIK Henrietta?:) tack så mycket!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim Martin - 23 januari 2016 20:40

Lite bilder från dagens pass i lenhovda idag:) 2 ispass, ett fyspass och ett teori pass. 13 målvakter från 8 år till a-lag, bra skyttar och ledare som hjälpte till och ville lära sig. En mycket bra dag och bra organiserat av lenhovda! Vill din klubb...

Av Kim Martin - 17 januari 2016 19:48

Innan vi lämnade Kanada så hann vi med och besöka hockey hall of fame :) Resan hem blev lite försenat så tåget hem var tvunget att bokas om. Kom med mitt tåg bra men sen säger de att något har hänt precis utanför Norrköping så vi är tvungna att h...

Av Kim Martin - 16 januari 2016 05:55

Vilken dag och vilken känsla! Att fått vara med dessa tjejer och vårt ledarteam har varit en fantastiskt resa och vilket slut det blev. Sverige kom 3a och knep bronset i u18 VM. Så stolt att fått vara med:) Min underbara målvakts trio. Ni är alla g...

Av Kim Martin - 14 januari 2016 03:31

Ni som inte har hört om henne så är det en tjej som spelade för Boston. Olyckligtvis åkte hon in med huvudet in i sargen och har nu ingen känsle i benen, och bara en viss känsle i armar. Mycket tragiskt men häftigt att se att hon är så positiv och st...

Av Kim Martin - 13 januari 2016 04:01

Morgon träning, Pre game nap och sen vinst med 3-2 över Tjeckien i kvarten. Grymt spännande match! Imorgon är det spelledigt och sen väntas USA i semin. Efter matchen kollade vi lite video innan det var natti natti. I natt kan man sova gott :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards