Direktlänk till inlägg 10 januari 2013

Rubrik saknas

Av Kim Martin - 10 januari 2013 21:45

Idag var jag tvungen att stiga upp tidigt, eftersom det var torsdag morgon! Vad händer på torsdag mornar....jo företags hockey :):) Man är liten sliten varje gång som man går upp och åker dit. Men när man är uppvärmd och det är dags för match så blir man genast pigg. En skön samling av gubbar....eller män kanske är mer det rätta namnet :)

En i samlingen, som brukar skriva match referat, gjorde istället en dikt idag på våran facebook grupp :)


KIM KIM du är ju så bra

Dej som målis alla vill ha

Du är snabb precis som en iller

Inte en puck bakom dej in spiller

Dessutom en söt och trevlig liten tjej

Hockey är tydligen inte vitas grej

Idag du motade varenda skott

Dina medspelare ska köpa sej en lott

Du var bra dom var kass

Ja du drar ett jätte stort lass

Vi vet att du mycket har tränat

Men dom har inte dej förtjänat

Nä nästa gång du står hos oss

Om inte vi tar och slåss

Vita mot blå kan bara på ett sätt gå

Att du i mitt lag kommer stå


Tyvärr kund besök 10.30 så hinner inte mer....


Klockren :)!!!


När träning och frukost var avklarat så gick jag ner i gymmet och körde min styrka. Duscha och kamma till sig innan det var jag dags att låna blå faran och åka ut och leverera varor till Ljungsbros ishall. Därefter åkte jag till några butiker med mina LHC kassar och hade en lyckad dag idag. Dels så sålde jag en del men jag hittade också 300 kr på marken. Kanske borde ha köpt en lott också :) PÅ kvällen körde vi cirkelträning och is med laget!


Today I had to get up early becasue its Thursday...and what happens on Thursdays?? its company hockey :):) I am always so tired when I wake up and drive to the rink. But as soon as I am warmed up and its game time I am wide awake and ready to play :) not always, but most of the time ;) A great group of people!! One of the guys usually writes about the games, but this time he wrote a poem about me hahaha...but its too hard to translate. You can try if you want :) When px and breakfast was done I went down to the gym and did my lifting. Showered and got ready, before it was time to rent the blue bus, and deliver stuff to Ljungbros rink. Thereafter I went to some stores with my LHC grocery bags and had a successful day today. I sold some but I also found 300 kr on the ground. Maybe I should have bought a lottery ticket too:) At night I had workout and ice w the team!

 

Köpte en blomma idag!! Bought a flower today!!

 

 

Min plats i omklädningsrummet! My stall!

 

 

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim Martin - 23 januari 2016 20:40

Lite bilder från dagens pass i lenhovda idag:) 2 ispass, ett fyspass och ett teori pass. 13 målvakter från 8 år till a-lag, bra skyttar och ledare som hjälpte till och ville lära sig. En mycket bra dag och bra organiserat av lenhovda! Vill din klubb...

Av Kim Martin - 17 januari 2016 19:48

Innan vi lämnade Kanada så hann vi med och besöka hockey hall of fame :) Resan hem blev lite försenat så tåget hem var tvunget att bokas om. Kom med mitt tåg bra men sen säger de att något har hänt precis utanför Norrköping så vi är tvungna att h...

Av Kim Martin - 16 januari 2016 05:55

Vilken dag och vilken känsla! Att fått vara med dessa tjejer och vårt ledarteam har varit en fantastiskt resa och vilket slut det blev. Sverige kom 3a och knep bronset i u18 VM. Så stolt att fått vara med:) Min underbara målvakts trio. Ni är alla g...

Av Kim Martin - 14 januari 2016 03:31

Ni som inte har hört om henne så är det en tjej som spelade för Boston. Olyckligtvis åkte hon in med huvudet in i sargen och har nu ingen känsle i benen, och bara en viss känsle i armar. Mycket tragiskt men häftigt att se att hon är så positiv och st...

Av Kim Martin - 13 januari 2016 04:01

Morgon träning, Pre game nap och sen vinst med 3-2 över Tjeckien i kvarten. Grymt spännande match! Imorgon är det spelledigt och sen väntas USA i semin. Efter matchen kollade vi lite video innan det var natti natti. I natt kan man sova gott :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards