Alla inlägg den 1 mars 2013

Av Kim Martin - 1 mars 2013 23:06

De flesta av mina kunder är intresserade av hockey, så varje gång man kommer dit så snackar man en del. Jätte roligt att d frågar hur d går för oss också, och Många har faktiskt bra koll:) när jag var ute och jobbade så körde jag förbi en mack och såg reklam för biltvätt. Så tänkte varför inte:) någon gång måste vara den första! Kom in, gick ut, slog in koden och genast började allt sätta igång, ojäklar tänkte jag och skyndade mig in i bilen igen! Allt gick bra:) efter jobbet fixade jag lite hemma, pappersarbete och så. Sen hann jag med lite gossip girl också:) körde ett lätt fyspass och sen is med laget. Efter träning köpte vi sushi och åkte em till myggan:):)

Most of my customers are interested in hockey, so when I see them we talk about it a lot:) I think it's really fun that they ask how we are doing, and actually most of them knows a lot! While I was out driving today, I saw a commercial sign for carwash and I thought why not. must b te first sometime :) drove in, stepped out, dialed the code and everything started moving...and I thought oh shit and jumped into the car again:):) everything went well!! After work I went home, did some paperwork and other stuff. I also had time to watch gossip girl:) we had an easy workout and then ice w the team. After px some of us bought sushi and went home to myggan:)

Ovido - Quiz & Flashcards