Alla inlägg den 15 mars 2013

Av Kim Martin - 15 mars 2013 22:11

Idag var det lite jobb på morgonen, hann hem och se en episode av prison break innan jag gick ner på stan och fikade med några lagkompisar :) alltid roligt att sitta och snacka skit med dom! Gick hem och fixade mig iordning för att äta middag med företags gänget i en louge och se LHC-HV71. Helt skilda världar där LHC dominerade dagens match. Förra matchen förlorade dom med 6-0, och nu blev det 6-1 till LHC. Jätte trevligt att få umgås lite privat med gubbar, killarna, eller männen vet inte riktigt vad jag ska kalla dom :) Avslutade kvällen med att se d sista 10 min på J20 mot AIK där LHC vann. Så en bra dag för LHC. Lekte taxi och skjutsade hem några tjejer innan jag åkte hem själv. 


Worked in the morning, came home and watched an episode of prison break. Then I went down town for some "fika" w some teammates :) always fun to hangout w them!! Went home, changed and got ready to have dinner w the company hockey in a lounge, and watch LHC-Hv71. A totally different game this time. The first game LHC lost 6-0, and now they won 6-2. It was really nice to hang out w the people from the company hockey outside of hockey. Ended the night by watching under 20 win over AIK. A good day for LHC! Drove some of girls home and then went home myself.

 

Antar att alla är i baren på denna bilden för det var i princip fullsatt. P.s inte mitt glas :)

I guess all the fans must be in the bar on this pic because it was pretty much full. P.s Its not my glass :)

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards