Alla inlägg den 19 mars 2013

Av Kim Martin - 19 mars 2013 22:42

Ännu en bra dag har det varit :) Vaknade och hann fixa lite grejer på morgonen, och se några episoder av prison break ;) försökte fixa med elegitimation och jag tror att jag har koll på det nu. Sen var det dags att jobba och som vanligt var det trevligt att prata med alla. Kom hem och han ta en tupplur, äta och kolla på prison break igen. Sen var det slut på latheterna och körde ner till hallen för att köra fys med Asse. Kändes bra och roligt att träna med någon! Händerna gjorde ont efter alla chins, men nu är det lungt :) När vi var klara sålde vi t-shirts med laget på herrarnas match. Det var en grymt rolig match och riktigt jämn, där LHC vann tilslut med 5-4 på övertid! En mamma till en kille jag tränar kom fram och sa att han tyckte att det var jätte roligt att jag tränade honom och han blev glad att  jag skulle stanna ett år till. Det var jätte roligt att höra :) Imorn är min sista arbetsdag tills Augusti :) göttepåse :)


Another great day :) Woke up, took care of some stuff in the morning, and watched some episodes of prison break :) Then it was time to work, and most of them time its fun to talk to all of my customers. We talk a lot about hockey :) When I came home I had nap, ate and watched prison break again. Then it was time to head to the rink to workout w Asse. It felt good and its always fun to workout w someone! My hands were hurting after all the chinups, but its fine now :) When we were done we sold t-shirts w the team, at the mens game. It was a great game and fun to watch. LHC won 5-4 in OT. A mother of a boy that I am coaching told me that her son really likes having me as a goalie coach, and got happy when he heard I will stay for another season. Really fun to hear :) Tomorrow is my last workday until Augsut :) 

 

   

Ovido - Quiz & Flashcards