Alla inlägg den 20 mars 2013

Av Kim Martin - 20 mars 2013 20:50

Idag hade jag med mig en fotbolls tjej på jobbet. Hon ska ta över under sommaren! Grymt bra tycker jag :) Efter jobbet åkte jag och köpte kuvert till bröllops inbjudningskorten som en kille på kansliet designade. De blev väldigt fina :) Hann hem ett tag och tog det lite lungt. Vid 16 var det tillbaka till hallen för ett avslutningsmöte med chefen eftersom det var min sista arbetsdag, tills augusti/september igen. Efter mötet så körde jag och Asse intervaller på step maskinen. Kommer nog att ha träningsvärk imorn :) Meddans vi satt och cyklade ner så beställde vi 2 sallader på Hälsofreak! Tog med oss det tillbaka till hallen för att kolla på j20 när de spelade mot HV71. 


Today I had a soccer girl w me at work. She is gonna take over for the summer! I think thats great :) after work I went and bought envelopes for the wedding invitations, which a guy at the office has designed. They turned out really good :) Had time to go home for a bit. At 4 I had to go back to the rink to have a meeting w my boss. It was my last day at work today, but I iwll start in August/September again. After the meeting me and Asse did intervalls on the step machine. I will probably be sore tomorrow :) While we were cooling down we ordered salads and watched the under20 game. 

 

Förra gången fick jag hjälp,  men denna gången fixade jag det själv :)

Last time someone helped me, but this time I did it all by myself :)

 

KAnske inte så svårt, då det är ganska självklart på bilden på det blåa locket ;)

Maybe its not that hard! I mean the pic on the blue lid is kinda obvious ;)

 

   

Skapa flashcards