Alla inlägg under januari 2014

Av Kim Martin - 22 januari 2014 22:27

Idag jobbade jag lite med mitt nya projekt. Väldigt roligt :):) sen lämnade jag Bauer hos Texas, en annan fransk bulldog som vi träffade i hudhagen!! De har lekt hela dagen lång :) nu är vi på väg hem efter en borta match mot segeltorp som vi vann med 7-1. Tack vare sara Grahn kom vi 2 i serien. Hon hade tydligen storspelat mot AIK. Släpper man 1 på 45 så får man godkänt ;) Åsa var också och kollade mitt knä efter matchen. Det visade sig att d fortfarande är en svullnad och en irritation så får se om jag får börja träna igen imorgon eller inte!! Hoppas på d bästa!!

Jay har gjort tröjor för sin hemort som han nu säljer!!:) han är riktigt duktig på att designa och rita.

Jay made these shirt for his hometown, and is now selling them!!:) he is really good at designing and drawing.

Baksidan

The back of it

Av Kim Martin - 21 januari 2014 21:45

Idag har d varit fullt upp. Hade radio intervju med mille och Asse och sen kon även TV4 till träning. Det är inte lätt att vara känd haha skämtosido!! Annars har jag också hunnit med ett jobb möte om en Summer camp som vi planerar att ha i sommar och även diskutioner om ett heltids jobb för mig inom klubben nästa år. Väldigt roligt och intressant!! Hann också med att Coacha 99orna.

I have been very busy today. Me, Asse and mille had another radio interview today and TV4 came to our px as well. Its not Easy to b famouse..haha just kidding :) other than that I had a job interview about a summer camp we are planning to have this summer and we also discussed about a full time job for me next year in the club. Fun and interesting!!! I also had time to coach the boys.

Behöver nog ett nytt halsskydd snart haha

Probably need a new neckguard soon haha

Jag vilade från träning idag och körde bara rehab. Så jag och Bauer kollade så att tjejerna skötte sig!!

I Just did rehab today. So me and Bauer watched px and made surw the girls did their Job :)

Av Kim Martin - 20 januari 2014 21:12

Kom hem vid 7.30 tiden från Luleå!

Came Home around 7.30 from Luleå!

Then Bauer and i had a little nap and then went for a walk.

Sen tog jag och Bauer en tupplur och sen en promenad.

Got socks from Daryl Sherman who is the CEO and founder for stable 26 inc. these socks are gonna help my feet, knees and everything. There is silicone in them so now I have to find out the right size. There are different sizes and different thickness of silicone. Hopefully it will work, and I think it will :):) thanks a lot!!!

På eftermiddagen var jag med Bauer i hundparken. Sen hade jag Mille och Asse en live radion intervju för Sveriges radio. Efter d gick vi skilda världar. Asse gick på middag med sin partner medans jag, mille och anna hade film kväll :)

In the afternoon i went w Bauer to the park and after that me, Asse and mille had a live radio interview. After that we went separate ways. Asse went to dinner w her partner and me, mille and anna had a movie night :)

Av Kim Martin - 19 januari 2014 17:32

Tung förlust idag men roligt att d var så många som kom och kollade. Jag vilade från dagens match och sen får vi se vad läkarna säger imorgon. Men som d känns nu känns d inte toppen men ibland kan d bli stor skillnad om man bara får lite återhämtning. Nu sitter vi på bussen och har ett par timmar hem!! Kommer hem runt 8 imorgon bitti :/

Av Kim Martin - 18 januari 2014 17:35

Bodde på ett jätte fint hotell nere vid vattnet. Tydligen var d Foppas hotell, coolt :) matchen var svår att spela tycker jag. Men d vi ska ta med oss är att vi hämtade upp 3-1 till 3-3 på kort tid men tyvärr gjorde Modo 4-3 i slutet. På bussen påvägen upp så ringde dr Åsa som är läkare för landslaget och sa att hon hade pratat med dr Drugge som jag har gått hos ändå sen jag skadade mig för första gången 2003, att jag inte får spela dubbla matcher i helgen pga mitt knä. Jag måste få ett par dagar att återhämta och förhoppningsvis blir d bättre då. Vendela ska stå imorgon och de ska bli jätte roligt att se henne spela mot bra motstånd. Ett framtidshopp som jag tror starkt på :)

Det vi 3 hade gemensamt var att alla vi träffade våra partners i Minnesota :)
Dessutom är alla från olika länder. Milles tjej är från USA, asses kille från Sverige och min från Canada!! Visste ni d?:)

Av Kim Martin - 17 januari 2014 22:51

Jag, Emilia Andersson och jenni Asserholt har något speciellt gemensamt? Vet någon vad??:):)

Svar kommer imorgon!

Av Kim Martin - 17 januari 2014 22:00

Har inte så mycket att säga än att vi har åkt buss idag!! Startade 10 imorse och kom fram nu runt 21. Imorgon spelar vi 12.30 Mot Modo och sen åker vi ännu längre upp, ända upp till Luleå för att möta munksund. Har fått en bra och en dålig nyhet idag! Får se vad som händer med dom!

Have been on a bus all day. Started 10 in the morning and got here around 9 pm. We are playing against Modo tomorrow morning and then we have another 5 h up North to play munksund on Sunday. I got one good and one bad news today! We Will See what happens w Both of them!

Ovido - Quiz & Flashcards