Alla inlägg den 21 november 2014

Av Kim Martin - 21 november 2014 17:45

En tung dag idag och jag har varit extremt trött. Men roligt att ha kunnat fixa en till sponsor till laget. Imorse när jag vaknade läste jag om en hemsk händelse om en tjej som spelar för North Dakota. Hon stod och tankade sin bil och plötsligt kommer en kille och kör på henne. Hon har inga livshotande skador men allvarliga och troligen kommer hon aldrig kunna spela igen. På en sekund förändrades hennes liv. Det känns inte längre så hemskt att stå och jobba i garderoben på julgalan idag fram till 2. Ta vara på livet och njut för man vet aldrig vad som händer. Jag måste i alla fall bli bättre på det! Jag käner inte lisa marwin men jag skänker henne och hennes familj en tanke och hoppas att allt blir bra.

En glad nyhet, Gunilla och Erika fick en liten pojke den 20/11. Så himla roligt och ett jätte grattis!!:)

Skapa flashcards