Alla inlägg den 27 november 2014

Av Kim Martin - 27 november 2014 22:06

Nya lagjackor från ml resurs. Grymt sköna och snygga!:)

New team jackets!:)

Gör som jag och stötta frisk&fri!! Det är fler än du tror som drabbas av ätstörningar. Sen jag gick ut med att jag hade haft anorexia så är det fler som har hört av sig till mig om råd. Känns jätte härligt att få kunna hjälpa folk till att må bättre. Idag mår jag hur bra som helst och njuter verkligen av livet. Jag är inte lika smal längre men nu har jag orkan till att må bra. Vad är viktigast? Ni som är runt människor som ni anar har problem. Ta tag i det direkt innan det går för långt. Jag vet många som är drabbade och många är inom idrott. Ledare, lagkamrater, familjer med flera, Var uppmärksammade!

This bracelet is to support people w eating disorders. Every since I told people that I have had anorexia people have come to me for support. It really feels great to be able to help people to have a better life. Nowadays I feel great and enjoying life. I am not as thin anymore but I have the energy to live life. What is most important?

Man skulle behöva lite sol!:)

I need some sun!:)

Texas and his fam came over for dinner!:) we all had a blast. Bauer and Texas will probably sleep very good tonight!:)

We took a little walk to see the winter lights. Very pretty!!

I didn't know dog beer existed..but Bauer didn't like it haha. Like mother like son ;)

Skapa flashcards