Alla inlägg under januari 2013

Av Kim Martin - 1 januari 2013 21:41

Igår var jag hos Katta på nyårs middag :)! det var väldigt trevligt och roligt att se alla igen!! God mat också :)!

Hade lite problem med att somna igår...och det sjukaste var jag att jag vaknade 12 idag. Det har nog aldrig hänt, men skönt var det hahah! Men ännu sjkuare var det att jag somnade 13.30 igen och vaknade 15 :) När jag vaknade tog jag mig i kragen och gick ut och körde mina intervaller. Kändes faktiskt bra idag så det var skönt :)! Annars har jag bara varit hemma och myst med mamma och pappa. Jay friade ju till mig den 24/12 och vi funderar faktiskt på att gifta oss i sommar :) Så har kollat lite på det också:) ! Om det är någon som vet någon bra lokal runt Stockholms området så hör gärna av er!


Went to my friends house for a new years dinner yesterday! We had a great time and it was really fun to see everyone again :) great food too :)! Had a hard time falling a sleep yesterday...and the craziest thing was that I woke up at 12 this morning. I dont think I have ever slept that long :) but it was even crazier that I went back to bed at 1.30 and woke up at 3 hahah. But after that I had to do something, so I went for a run. It actually felt really good today :) Other than that I havent done much. Just been relaxing w mom and dad :) Jay proposed to me on the 24/12 and we are actually thinking about getting married this summer :) so I have been planning a little too :)


Check out the pics down below!!

Kolla in bilderna här nedanför!!

Ovido - Quiz & Flashcards