Alla inlägg den 5 oktober 2013

Av Kim Martin - 5 oktober 2013 08:21

Vaknade igår 6.30 för att hinna äta lite frukost innan 7. Sen var jag nämligen tvungen att fasta fram till kl 13, för att jag skulle ta blodprov på Karolinska. Det var även kropps scanning och urin test. Många atleter gör detta i Sverige, speciellt innan ett stort mästerskap för att se att allt är ok med kroppen. När det var klart, passade vi på att åka till en djuraffär för att köpa lite grejer till Bauer:):) sen raka vägen till dr Drugge!! Han kollade, klämde, satte på mig en trådlös Stim maskin (som hade coola finesser och kostade 16000:)), fick gå upp på tå, mätte vaden mm. Sen sa han (d bästa jag har hört på länge):
- du är redo:):)
Jag var tvungen att fråga honom, - vadå får jag spela match?(med det största leendet:))
- ja d ser jätte bra ut!

Så grymt skönt att höra!! Sprang lite halvt ner till Jay som satte och väntade bilen. Jag ville ju berätta så snabbt som möjligt:)
Dagen fortsatte väldigt bra med lite häng med familjen och middag hemma hos Pierre och Sarah!!

Nu ska jag och Jay snart på dop på Lidingö.

Woke up at 6.30 to be able to eat some breakfast before 7. After that I wasn't allowed to eat before 1pm, because I was gonna take a blood test at a hospital in Stockholm. After the blood test, I had to do a scan of my body, and a urine test. Most athletes in Sweden, that's gonna play a big tournament does this to see if everything is right w their bodies! After that me and jay went to a animal store, to buy some stuff for Bauer:) then we drove to the physio to hear the greatest news in a long time.
I am game ready!!!

I ran down the stairs to tell jay. He was like a new it:) the rest of the day was really good too. We hung out w my patents and had dinner w Pierre and Sarah!

Me and jay are gonna go to a baptism soon!

Skapa flashcards